پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سر دلبران

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: "سر دلبران" سریالی ارزشمند است که در آن بازیگران ، توانسته اند بازی های خوب و قابل قبولی از خود ارایه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید بهمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که سریال سردلبران که این شب ها از شبکه اول سیما پخش می شود، به طور نسبی سریالی موفق و جذاب است، اظهار داشت: انصافاً بازیگران توانمندی در این سریال رمضانی به ایفای نقش می پردازند که در مجموعه نمره قبولی را از حیث هنرپیشگی دریافت می کنند.

وی افزود: البته از آن جا که بنده نگاه رئالیستی به این سریال ها و فیلم ها دارم به نظرم می شد، پرداختی لطیف تر و در عین حال ظریف تر در این مجموعه داشت ولی نباید از تلاش کارگردان و تیم سازنده برای تولید و نمایش یک سریال خوب ویژه ماه مبارک رمضان برای مخاطب انبوه تلویزیونی غفلت کرد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: همین که در یک اثر تلویزیونی آن هم به مدت سی شب زندگی یک روحانی محور اصلی قصه قرار گرفته ، گام ارزشمندی است و چند قسمتی که بنده موفق به دیدن این سریال شده ام به نظرم کار قابل توجه و خوبی است.

وی اضافه کرد: البته در برخی جاها که در پرداختن به داستان و روایت زندگی شخصیت ها ، سریال دچار اغراق می شود را شخصاً نمی پسندم ، ضمن آن که برخی گفتارها و اداهای بازیگر اصلی سریال در نقش روحانی ، یک مقدار غیرواقعی و تکلف آمیز است.

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی همچنین بیان داشت: البته ناگفته نماند که ما معمولاً تنوع رفتاری از شخصیت روحانی در سریال های تلویزیونی و حتی فیلم های سینمایی مشاهده نمی کنیم اما در سریال "سر دلبران" تا حدودی زیادی ، این انعطاف و توجه به ظرافت ها مشاهده می شود که نقطه مثبتی در این کار است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha