جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در قم -۲

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: سال به سال که می گذرد ما به نابودی و پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک و نزدیک تر می شویم.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»با اشاره به این که روز جهانی قدس و حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه و ضدصهیونیستی آن، تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام است، اظهار داشت: يكي از ابتكارهاي بزرگ و به ياد ماندني امام راحل، نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهانی قدس است که در طول بیش از سه دهه اخیر شاهد برکات این حرکت ارزشمند و بسیار موثر در دنیای اسلام و تحولات منطقه بوده ایم.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند، فلسطین محور و اولویت نخست جهان اسلام است و دفاع از آن بر همه کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان واجب می باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین افزود: به لطف الهی سال به سال شاهد عظمت و پرشورتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس در سراسر ایران و بسیاری از کشورهای جهان هستیم و دشمنان اسلام با وجود همه ابزارهای رسانه ای و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی خود نتوانسته اند، فریاد آزادخواهی قدس شریف را در جهان خاموش کنند.

وی با تاکید بر این که شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، اعلام برائت از دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین است، ابراز داشت: حمایت از مظلومان فلسطینی و مقابله با ظلم جنایت کاران صهیونیست در واقع عمل به دستور قرآن مجید مبنی بر مقابله با کافران، مشرکان و دشمنان اسلام است.

آیت الله فاضل لنکرانی همچنین خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که مسلمین در بحث فلسطین عزیز نباید بی توجه و یا کم توجه باشند، بلکه در همه حال می بایست حمایت از آرمان قدس شریف در اولویت جهان اسلام و برنامه مسلمانان و نخبگان جامعه اسلامی باشد.

وی افزود: مردم بزرگ و بصیر ایران اسلامی به دستور امام خمینی(ره) و تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری همواره نسبت به روز قدس اهتمام ویژه ای داشته اند و امسال نیز با حضور گسترده خود در این روز بزرگ آن هم با زبان روزه، توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

این استاد حوزه همچنین در خاتمه با اشاره به فرمایش ماندگار امام راحل مبنی بر این که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: ان شاءالله همین راهپیمایی ها و اعلام انزجارها از اسرائیل جنایتکار و کودک کُش باعث می شود که روز نابودی کامل این رژیم جعلی نزدیک و نزدیک تر شود، کما این که سال به سال نیز نشانه های ضعف آن در منطقه و جهان مشهودتر می گردد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha