سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب محکوم به فنا و نابودی است، گفت: آینده ای جز نابودی برای رژیم صهیونیستی در پیش رو نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سنندج اظهار داشت: قدس متعلق به جهان اسلام است و این مکان شریف وجه اشتراک تمامی مذاهب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: امام خمینی(ره) چهار دهه پیش به خوبی از آینده فلسطین و دست اندازی های رژیم جعلی اسرائیل با خبر بودند و همین عامل باعث شد که این رهبر بزرگ جهان اسلام برای جلوگیری از فراموشی این مهم، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری نمایند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دستان پلید بسیاری برای فراموشی قدس شریف در کارند، گفت: بسیاری از دول مستکبر و دشمن اتحاد مسلمین به دنبال این هستند که مسئله ای به مهمی قدس و فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، ولی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس توسط امام راحل تمام این نقشه ها را بر آب کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: امروز فلسطین و قدس در محاصره افکار و خواسته های غیرقانونی و ضدبشری کشورهایی همانند آمریکا قرار دارند و می خواهند به هر طریق که شده، قدس را یهودی سازی کنند که ان شاء الله این آرزو را به گور خواهند برد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کردستان نشان دادند مسئله فلسطین خط قرمز اسلام و جهان کفر و پلیدی است. امروز ملت ایران به دنیا نشان داد که قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین فراموش نشدنی هستند.

وی با اشاره به اینکه آینده ای جز نابودی برای اسرائیل در پیش روی نخواهد بود، اظهار داشت: انشاء الله در آینده ای نزدیک رژیم صهیونیستی، این غده چرکین، در منطقه رو به زوال خواهد رفت و روزی را خواهیم دید که اثری و نامی از این کشور جعلی در خاورمیانه و جهان نباشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha