جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز قدس

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار گفت: ملت ایران تا آخرین قطره خون خود حامی ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین هستند و خود را برادر و یاور هم دینان خود می دانند، لذا مردم فلسطین باید بدانند که تنها نیستند و پیروزی نهایی از آن آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حمید بهرامپور امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر بیجار اظهار داشت: روز قدس متعلق به جهان اسلام است و شک نداشته باشید به زودی قدس دوباره به دامان اسلام بازخواهد گشت.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار گفت: امروز جهان اسلام نشان داد که هرگز از آرمان آزادی قدس شریف دست نخواهند کشید و هیچ گاه با رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل سر دوستی و اخوت نخواهند داشت.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه امروز قدس به بزرگترین مسئله جهان اسلام مبدل شده است، افزود: تمام تلاش اسرائیل غاصب، آمریکا و دیگر اذنابش این است که مسئله قدس در دنیای اسلام کم رنگ و یا فراموش شود، ولی عملکرد ترامپ؛ رییس جمهور آمریکا در چند ماه پیش در انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس تمام نقشه های دشمنان خدا را برآب کرد.

حجت الاسلام بهرامپور عنوان کرد: فلسطین و قدس به زودی روی آزادی را خواهند دید و این امر تنها با وحدت جهان اسلام و کنار گذاشتن اختلافات به وقوع خواهد پیوست.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار گفت: قدس از روز اول متعلق به جهان اسلام بوده است و امروز هم که در دستان پلید صهیونیسم است، بی شک دوباره به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

وی با اشاره به نابودی رژیم جعلی اسرائیل گفت: وعده الهی است که اسرائیل غاصب از روی زمین محو شود. به فرموده امام راحل اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد، این کشور از بین می رود و ان شاء الله این چنین نیز خواهد شد.

این استاد حوزوی تاکید کرد: ملت ایران تا آخرین قطره خون خود حامی ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین هستند و خود را برادر و یاور هم دینان خود می دانند، لذا مردم فلسطین باید بدانند که تنها نیستند و پیروزی نهایی از آن آنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha