شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  لطفی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: نماز عید سعید فطر علاوه بر برکات معنوی، ازنظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، سنگر بسیار محکمی در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی و روزی است که خداوند باری‌تعالی پاداش یک ماه‌ روز داری، عبادت و بندگی بندگان مومنش را در کارنامه اعمال انسان ثبت می‌کند.

وی، بابیان اینکه عید سعید فطر روز بسیار بزرگی است و ازنظر معنوی، قابل‌درک برای ما نیست، افزود: ازنظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، نماز جمعه و نماز عید فطر سنگر بسیار محکمی در برابر دشمنان که از وحدت و اتحاد، همبستگی و انسجام امت اسلامی عصبانی هستند، بوده و خواهد بود.

امام‌جمعه ایلام، ابراز کرد: در روز عید فطر مردم سراسر جهان اسلام به جایگاه نماز جمعه می‌شتابند و اجتماع عظیمی تشکیل می‌دهند که برای دشمنان شکننده و برای دوستان امیدوارکننده است؛ نماز عید فطر، نماد وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، با تقدیر از نهادهای فرهنگی و اجرایی برای برگزاری باشکوه این آیین، گفت: نماز عید سعید فطر در مرکز استان و شهرستان‌ها هرساله به‌صورت باشکوهی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با همان همت و انگیزه الهی در سال جاری نیز باشکوه‌تر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در ایلام، در پایان بابیان اینکه نماز باشکوه عید سعید فطر نمایش وحدت و انسجام مردم است، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی و عبادی در پایان ماه مبارک رمضان با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی اندیشیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha