جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 453775
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
دکتر صیاحت

حوزه/ کنفرانس بین المللی «صلح پژوهی» اسفندماه سال جاری و با حضور اندیشمندان خارجی و داخلی در کیش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، دکتر سیاحت بعد از ظهر امروز در نشستی خبری که در ساختمان  مرکز بین المللی توسعه صلح فرهنگ عقلانیت در قم برگزار شد،  از برگزاری همایش بین المللی «صلح پژوهی» در10 اسفندماه سال جاری در کیش با حضور مهمانان و اندیشمندان خارجی و داخلی خبر داد.

دبیر کنفرانس بین المللی صلح پژوهی بابیان اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس، مشخص شدن واژه صلح در فضای بین المللی است، افزود: در این کنفراسن  می خواهیم معنای دقیق واژه صلح مشخص شود؟ که منظور از این صلح چه چیزی است. بنابراین به دنبال باز خوانی از واژه صلح می باشیم.در این  کنفرانس می خواهیم بدانیم چه دیدگاه های در مورد واژه صلح مطرح است.

سیاحت با اشاره به محورهای کنفرانس اظهار داشت: برای معرفی و شناخت بهتر از واژه صلح در موضوعات مختلف فرهنگ صلح، خانواده، زنان، جنگ و صلح، اخلاق و سیاست تبادل نظر خواهد شد.

 رئیس مرکز بین المللی توسعه صلح فرهنگ عقلانیت گفت: در رابطه با کنفرانس صلح پژوهی کشورهای چک، رمانی، آذربایجان و سایر کشورها با ایران همکاری خواهند داشت.

وی بابیان اینکه برای برگزاری بهتر کنفراسن فراخوان مقاله در موضوعات صلح پژهی شده افزود: علاقه مندان به ارسال آثار مقاله تا 30 دی ماه فرصت دارند، مقالات خود را به دبیرخانه مرکز بین المللی توسعه صلح فرهنگ عقلانیت واقع در قم تقاطع محمود نژاد، مجتمع ادرای الهیه طبقه 7 واحد 16 ارسال نمایند.

سیاحت اظهار داشت: برگزاری این نوع کنفرانس ها در فضای بین المللی باعث  تغییر نگاه به کشور ایران خواهد شد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha