جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد واعظ موسوی

حوزه/ رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم تصریح کرد: وهابیت خبیث با تخریب قبور ائمه بقیع نشان داد که به اسلام واقعی اعتقادی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت فرارسیدن هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به دست وهابیون اظهار داشت: وهابیت از زمان ایجاد تاکنون نشان داده که ساخته استعمار و استکبار است و هدف از تشکیل آن ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان جهان می باشد.

وی افزود: وهابیون خبیث با تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع نشان دادند که به اسلام حقیقی ایمان ندارند و بر اساس باورهای غلطی رفتار می کنند که ثمره آن چیزی جز بی آبرویی نیست.

این استاد حوزه با بیان این که امروز هم صهیونیست ها ، آمریکا و انگلیس و غربی ها ، حامیان فرقه ضاله وهابیت و آل سعود هستند، گفت: در واقع جریان شوم وهابیت در پی انجام مأموریت برنامه‌ریزی شده از سوی استکبار است و اعتقاد درستی به آموزه های دینی هم ندارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وهابیت با برداشت‌های غلط و انحرافی که از باورهای توحیدی داشته و دارد دست به جنایاتی چون تخریب بقیع زده با این ادعای نادرست که توسل به بزرگان دین شرک است و حال آن که اماکن مقدس به ویژه مزار مطهر حضرات معصومین(ع) خود بزرگترین نماد توحید و یکتاپرستی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha