پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه سواد رسانه ای «خط انقلاب»

حوزه/ سلسله کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای «خط انقلاب» به همت سازمان بسیج طلاب حوزه علمیه خراسان، در تابستان ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سلسله کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای با عنوان «خط انقلاب» به منظور توامند سازی طلاب دغدغه مند و فعال در فضای مجازی و رسانه به همت سازمان بسیج طلاب حوزه علمیه خراسان، در تابستان ۹۷ با رویکردی آموزشی- مهارتی در حوزه سواد رسانه ای برگزار خواهد شد.

در این کارگاه ها در تابستان ۹۷ و در ۲۰ جلسه کارگاه آموزشی، در قالب موضوعات مختلف اجرا می شود، «بررسی رسانه در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی»، «طلبه تراز انقلاب اسلامی و رسانه» و «سواد رسانه ای ( مفاهیم و تکنیک اقناع مخاطب)» از جمله موضوعات این کارگاه ها است که در بخش های مختلف رسانه، از قبیل نشریه، خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی و مصاحبه، عکاسی، شبکه های مجازی و ایده پردازی مطرح خواهد شد.

زمان ثبت نام برای شرکت در این سلسه کارگاه ها از دوم تا پانزدهم تیرماه اعلام شده که متقاضیان می بایست با ارسال نام و نام خانوادگی، سطح تحصیلی و شماره تماس خود به سامانه پیام کوتاه ۵۰۰۰۵۹۳۶۱۵۴ اقدام کنند و به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۵۱۳۷۳۱۱۰۱۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، برگزاری این کارگاه ها از تاریخ ۲۰ تیرماه با حضور اساتید کشوری آغاز و در تاریخ ۲۰ شهریور با اعطای گواهینامه پایان دوره خاتمه می یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha