شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نبوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نبوی در جمع مبلغان مدارس امین قزوین گفت: در کشور برخی موانع و مشکلات اقتصادی وجود داشته و دارد که باید مسئولین امر برای حل آنها برنامه مدون داشته باشند و نباید سوء مدیریت ها و مشکلات اقتصادی را به حساب رهبری بگذاریم .

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی، صبح امروز در جمع مبلغین و مبلغات طرح مدارس امین استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع)، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد، به مسائل منطقه و جهان نیز اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با رهبری هوشمندانه امام خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت ایران، علی رغم همه تهدیدات و تحریم ها توانسته در برابر دشمنان بایستد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: در کشور برخی موانع و مشکلات اقتصادی وجود داشته و دارد که باید مسئولین امر برای حل آنها برنامه مدون داشته باشند، و نباید سوء مدیریت ها و مشکلات اقتصادی را به حساب رهبری بگذاریم .

مردم یمن سعودی ها را به ستوه آورده اند

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در ادامه به حمله وحشیانه عربستان سعودی و همپیمانانش علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن اشاره و خاطرنشان کرد: شما در رسانه ها می بینید که مردم مظلوم یمن چطور توانسته اند با امکانات کم نظامی، عربستان سعودی و دیگر همپیمانانش را به ستوه آورده اند.

وی اضافه کرد: در مسئله جنایات داعش در سوریه دیدید که چطور این گروه تروریستی و وحشی نتوانست در برابر اقتدار ایران اسلامی و حزب الله مقاومت کند و نیروهای مقاومت   توانستند علی رغم همه حمایت های نظامی اسرائیل و آمریکا، بر داعش پیروز شوند.

قدرت موشکی ایران هیچ گاه حذف شدنی نیست

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به موضوع خروج آمریکا از برجام  نیز پرداخت و بیان کرد: در موضوع برجام آمریکا همانند گذشته با عهدشکنی های متعدد که بارها برای ملت ایران ثابت شده بود، پا روی تعهدات بین المللی گذاشت، البته هدف آنها حذف قدرت دفاعی و موشکی ایران بود، ولی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر اربابان آنها بدانند که قدرت موشکی ایران هیچ گاه حذف شدنی نیست و نخواهد بود.

موانع بزرگ و کوچک نبايد موجب دلسردی نشود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که بايد به گونه ای عمل كنيم كه در نزد خدا و امام زمان(عج) حجت شرعی داشته باشيم، افزود: مديران و مسئولان تبليغي شهرستان ها و استان ها حداكثر تلاش خود را برای ساماندهی و اعزام مبلغ انجام داده و موانع كوچك و بزرگ نبايد موجب دلسردی آنان شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این که مسئولان تبليغي با سركشي به مبلغان علاوه بر ارزيابي آنان به مشكلات و موانع آنان نيز رسيدگی كرده و نقاط منفی كار آنان را گوشزد كنند، گفت: در صرف هزينه هاي تبليغی اولويت ها را فراموش نكرده و سعی كنيد امور ضروری را در اولويت قرار دهيد.

رشد علمی را متوقف نکنید

معاون تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه کشور با توصیه مبلغین و مبلغات به رشد علمی، بیان کرد: شما مبلغین و مبلغات نباید به سطح 1 بسنده نمایید، بلکه باید مراحل سطح 2 و3 را ادامه دهید و مدارج علمی خود را تا مدارج عالیه ادامه دهید.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین و معاونین تبلیغ در شهرستان ها و استان ها باید کلاس های آموزشی و کاربردی برای مبلغین و مبلغات طرح مدارس امین برگزار نمایند، چرا که این کار ثمرات فراوانی به همراه خواهد داشت.

رضايتمندي رهبر معظم انقلاب از مجموعه معاونت تبليغ

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در پایان تصریح کرد: رضايتمندي رهبر معظم انقلاب از مجموعه معاونت تبليغ حوزه علميه حاصل تلاش تمامی همكاران و فعالان عرصه تبليغ بوده و همه بايد قدر اين جايگاه را بدانيم.

برپایه این گزارش، در این مراسم از برخی مبلغان و مبلغات مدارس امین تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

                                  

 


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • SAABER IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    حضور رسایی در دادسرا به علت شکایت فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی روحانی حضور رسایی در دادسرا به علت شکایت فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی روحانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حضورش در دادسرای ویژه روحانیت به علت شکایت حسین فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی حسن روحانی خبر داد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...