پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد ناصرسقای بی ریا

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه نباید به نظرسنجی های انتخاباتی که در فضاهای مجازی ارائه می شود، توجه کرد، گفت: روحانیون و طلاب باید ویژگی های کاندیدای اصلح را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمد ناصرسقای بی ریا، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه المهدی (عج) شهرستان  آران و بیدگل با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد سردار و پرچمدارکربلا قمر بنی هاشم(ع)، آن حضرت را در دینداری و بصریت  الگوی همه مسلمانان دانست و به وظیفه خطیری که ملت ایران در انتخابات پیش رو به عنوان یک حماسه بزرگ و تاریخی بر عهده دارند، اشاره کرد و گفت: امیدواریم ملت ایران همانند دیگر عرصه هایی که خوب درخشیدند، در این دوره از انتخابات نیز با حضوری آگاهانه و با بصیرت وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

وی، انقلاب اسلامی ایران و وجود ولایت فقیه را از بزرگترین نعمات الهی دانست و افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی باید با اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابعاد علمی، فن آوری، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و ...، عالیترین باشند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید از توان مدیریت قوی برخوردار باشد، گفت: مدیر خوب کسی است که توان بهره برداری صحیح و بهینه از نیروی انسانی و امکامانات موجود از نظر کمی و کیفی را داشته باشد.

وی، با اشاره به اینکه مسئولان باید با بهره برداری درست از منابع غنی کشور و استفاده از نیروی انسانی خلاق، رفاه را برای مردم فراهم کنند، ابراز داشت: عدم استفاده از سرمایه های ملی و امکانات موجود کشور، خصوصا جوانان خلاق و مبتکر سوء مدیریت در جامعه تلقی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا در پایان با بیان اینکه نباید به نظرسنجی های انتخاباتی که در فضاهای مجازی ارائه می شود، توجه کرد، گفت: روحانیون و طلاب باید ویژگی های کاندیدای اصلح را تبیین کنند.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم از اساتید، نفر اول مسابقات بین المللی قرآن و کادر تلاشگر مدرسه علمیه المهدی (عج) شهرستان آران و بیدگل تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha