پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی- مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب نامزد اصلح دقت زیادی داشته باشند، گفت: حوزه و روحانیت انقلابی، وظیفه تبیین ویژگی های رئیس جمهور اصلح و صیانت از انقلاب را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، در نشستی با مدیر، معاونین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب، با اشاره به ضرورت آگاهی طلاب از مسائل روز، گفت: برخی از مسئولان شعار اقتصاد مقاومتی را سر می دهند، ولی عکس آن عمل می کنند، این افراد از نظر جامعه مردود هستند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید دارای روحیه انقلابی باشند، ادامه داد: کسانی که به طرف غرب غش می کنند، از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری مطرود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، پایبندی به آرمان های امام(ره) و شهدا، ولایت مداری، مقابله با فسادهای اقتصادی، جلوگیری از رانت خواری، عمل به اقتصاد مقاومتی، دفاع از حقوق ملت در برابر دنیای استکبار و ... را از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح بر شمرد.

 مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب نامزد اصلح دقت زیادی داشته باشند، اظهار کرد: حوزه و روحانیت انقلابی، وظیفه تبیین ویژگی های رئیس جمهور اصلح و صیانت از انقلاب را بر عهده دارد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha