شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی

حوزه/حجت‌الاسلام شاه‌آبادی گفت: دشمن به دنبال نفوذ و محک زدن راه‌های مختلف برای نفوذ است و اگر احساس کند می‌تواند راهی برای نفوذ در ساختار تصمیم‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کند، از هیچ اقدامی کم نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام علی پاپی زاده شاه‌آبادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص ملاک‌های انتخاب اصلح، عنوان کرد: انقلابی بودن و استکبارستیزی به‌عنوان سرآمد و معیار اول در انتخاب کاندید اصلح، باید مدنظر قرار گیرد.

وی بابیان این که استکبار و نظام سلطه چشم طمع به ارکان تصمیم گیر و تأثیرگذار نظام اسلامی دارند، ادامه داد: این مسئله ایجاب می‌کند، افرادی را انتخاب کنیم که باروحیه استکبارستیزی و دشمن‌شناسی، بتوانند راه نفوذ را بر دشمن ببندند و انقلاب را بیمه کنند.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر بصیرت و هوشیاری مردم در انتخاب اصلحT گفت: پرهیز از اشرافی گری و مرعوب غرب نبودن، دومؤلفه‌ای است که مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند، لذا در درجه اول استکبارستیزی ملاکی است که باید به‌ عنوان یک روحیه انقلابی در نماینده مجلس وجود داشته باشد و پس‌ از آن، شجاعت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی از نمادهای یک نماینده اصلح است که اگر این مؤلفه‌ها در کنار هم وجود داشته باشد، نویدبخش رشد و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رسیدن به هدف غایی آن یعنی تمدن سازی اسلامی در جامعه بشری خواهد بود.

این محقق حوزوی در خصوص راه‌های شناخت اصلح نیز عنوان کرد: قطعاً پیشینه افراد بهترین راه شناخت است، بر این اساس می‌توان به سوابق کاندیداها مراجعه کرد، در غیر این صورت باید به فهرست‌های مراکز و افراد مورد تأیید نظام به ‌عنوان یک معیار و میزان برای تعیین و تشخیص اصلح اعتماد کرد.

وی در ادامه با اشاره به تأیید یا رد برخی افراد در شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن، ابراز داشت: دشمن به دنبال نفوذ و محک زدن راه‌های مختلف برای نفوذ است، لذا اگر احساس کند با این تبلیغات می‌تواند راهی برای نفوذ در ساختار تصمیم‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کند، از هیچ اقدامی کم نمی‌گذارد، لکن مردم با شناختی که از این روباه مکار و استعمارگر پیر دارند، بی‌شک وقعی به این تبلیغات نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب، انتخابی بر اساس ارزش‌های انقلابی و اسلامی خواهند داشت.

این محقق حوزوی ادامه داد: آن‌هایی که در این ایام از جانب رسانه‌های صهیونیستی مورد تأیید و حمایت قرار می‌گیرند، اگر راه و مسیرشان را مشخص و مخالفتشان با این پشتیبانی را اعلام نکنند قطعاً طعمه‌ای برای نفوذ در ارکان نظام خواهند بود؛ بنابراین لازم است افرادی که در مورد حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای، به‌خصوص تلویزیون سخن پراکن فارسی زبان انگلیس هستند، به‌صراحت اعلام برائت کنند، که اگر این کار را نکنند بی‌شک استکبار و صهیونیست به این افراد طمع می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی در پایان بابیان این که اولویت در درجه اول شرکت در انتخابات است، تصریح کرد: مسئله مهم شرکت در انتخابات است؛ هر رأی نمود عزتمندی، افتخار، صلابت و پایداری ملت ایران اسلامی در برابر استکبار و تأییدی بر استقلال و عزت ملی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha