شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه/ نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای، گفت: حضور گسترده ملت در پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته، افزایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در پی داشته و مسیر افزایش اقتدار سیاسی را هموار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ابوترابی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم و کلیدی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان محترم و دستگاه های اجرایی و نظارتی با دقت و اقتدار، بستر مناسبی را برای انجام شایسته این دو انتخابات مهم فراهم آورده باشند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای، گفت: حضور گسترده ملت در پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته، مسیر افزایش اقتدار سیاسی و افزایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را هموار می کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری، گفت:  شکل گیری مجلس خبرگان رهبری مقتدر، هوشمند، بصیر و عالم زمینه ساز افزایش اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتلای جایگاه رهبری نظام است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، همچنین به اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان «خانه ملت» اشاره داشت و افزود: با شکل گیری مجلس شورای اسلامی کارآمد و مقتدر، راه برای افزایش اقتدار نظام در مدیریت کشور، تصویب قوانین کارآمد و گره گشا، نظارت بر حُسن اجرای قوانین و ارتقای سطح همدلی و همزبانی قوای سه گانه هموار می شود.   

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha