یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد حسین مردانی - چهارمحال و بختیاری

حوزه/حجت الاسلام مردانی رهنمودهای مقام معظم رهبری را نقشه راه مردم در انتخابات هفتم اسفند دانست و گفت: با توجه به خطر نفوذِ جبهه استکبار، باید همه مردم در این برهه حساس، به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام محمد حسین مردانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد، با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، اظهار کرد: دشمن سعی دارد با عملیاتی سازی پروژه نفوذ، نظام و انقلاب اسلامی را نابود کند.

وی حوداث بعد از انقلاب از جمله کوی دانشگاه، فتنه 88 و... را توطئه های دشمن دانست و تبیین کرد: دشمن به هر طریقی سعی در لطمه زدن به انقلاب اسلامی را دارد و تا کنون از همه فرصت ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده و هرچند که به لطف خدا موفق نشده، ولی آن چه مسلم است، این که برای آینده هم برنامه های شومی دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، انقلاب سال 57 مردم ایران را به عنوان الگوی عملی برای همه آزادی خواهان جهان معرفی کرد و افزود: دشمن تلاش می کند این الگو را به هر نحو نابود کند تا کشورهای جهان مخصوصاً کشورهای اسلامی از انقلاب ایران الگو گیری نکنند و در این راه متوسل به هر جنایتی مانند تشکیل گروه های تکفیری تروریستی و ... برای خشن نشان دادن چهره اسلام، دست می زند.

حجت الاسلام مردانی ادامه داد: با توجه به خطر مسئله نفوذِ جبهه استکبار و تبلیغات منفی آن ها علیه نظام اسلامی، باید همه مردم به وظیفه خود در این برهه حساس عمل کنند و با بصیرت بالا نقشه های دشمن را مانند 37 سال گذشته، نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فرمودند "کساني که مرزشان با دشمن و دست نشاندگان دشمن مرز کم رنگي است اين‌ها براي ورود به مجلس اصلح نيستند"، افزود: این جمله به عنوان یک نقشه راه مردم در انتخابات هفتم باشد و ان شاءالله با مشارکت حداکثری، دو مجلس قدرتمند، مقتدر و سرشار از روحیه ضد استکباری برای حرکت آینده انقلاب اسلامی بسازیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: کاندیداها باید مرز خود را با دشمن و جبهه استکبار کاملاً روشن کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha