جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله غروی

حوزه / دبیردوم شورای عالی حوزه با تاکید بر این که حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح یک تکلیف و وظیفه ای انقلابی، دینی و ملی است، گفت: تاثیرگذاری، اقتدار و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در سطح بین الملل در گروی پشتیبانی مردم و حضور در عرصه انتخابات است.

آیت الله سید محمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به تبیین شاخصه های نماینده اصلح پرداخت و اظهار داشت: مردم کسانی را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کنند که مصالح نظام را بر مسائل فردی و جناحی ترجیح می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس باید به مصالح کلی و اصلی نظام و همچنین آرمان های انقلاب اسلامی توجه خاصی داشته باشند.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه نماینده ملت باید اعتدال شخصیتی داشته باشد، ابراز داشت: برخی افراد دلسوز هستند، اما از اعتدال رفتاری و شخصیتی برخوردار نیستند و بر این اساس گاهی عملکرد آنها به نظام ضربه وارد می کند.

آیت الله غروی همچنین بر ضرورت توجه مردم به شعارهای کاندیداهای مجلس تاکید کرد و گفت: نماینده اصلح نظر و حکم اسلام را بر سایر اهداف جناحی و گروهی ترجیح می دهد.

وی بر لزوم اهتمام مردم به تخصص کاندیداهای مجلس تاکید کرد و ابراز داشت: مردم، کاندیداهایی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که از تخصص های لازم مورد نیاز مجلس برخوردار هستند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید فعال و تاثیرگذار در جریان لوایح و تصویب قوانین باشند و بر دولت ها نظارت کنند.

آیت الله غروی با بیان اینکه تعهد، تقوا و تخصص مهم ترین شاخصه انتخاب اصلح است، ابراز داشت: همچنین دلسوزی برای انقلاب و نظام، تعادل رفتاری، پیگیری دغدغه های مردم و عدم سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی برای پیشبرد امور جناحی از دیگر شاخصه های انتخاب اصلح است.

وی در ادامه با اشاره به این که بخشی از مردم براساس شناخت و تحقیقات خود به کاندیداهای مورد نظر رای می دهند، ابراز داشت: همچنین از سوی برخی گروه های سیاسی لیست اسامی کاندیداها ارائه می شود که براساس سخنان رهبری باید توجه کرد که آیا ائتلاف ها و اسامی منتشر شده نسبت به اصول انقلاب توجه لازم را دارند یا خیر.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه مردم با تحقیق و مشورت کاندیدای اصلح را تشخیص دهند، ابراز داشت: کسانی که شناخت کاملی از کاندیداها ندارند، می توانند به لیست های مورد اعتماد جریان های انقلابی رای دهند.

آیت الله غروی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح یک تکلیف و وظیفه انقلابی، دینی و ملی است، اظهار داشت: تاثیرگذاری، اقتدار و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در سطح بین الملل در گروی پشتیبانی مردم و حضور در عرصه انتخابات است.

وی تصریح کرد: با حضور گسترده ملت در پای صندوق های رای شاهد مطرح شدن گفتمان انقلاب در سطح بالاتری از دنیا خواهیم بود.

این عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: همچنین حضور پرشور ملت در انتخابات هفتم اسفند، زمینه ساز تاثیرگذاری بیشتر ایران اسلامی در معادلات سیاسی منطقه و دنیا خواهد بود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha