شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد رضا حاجتی

حوزه/دشمن همواره با پررویی هرچه بیشتر ملت ایران را به مخالفت با آرمان‌های اسلامی فراخوانده و فعالیت‌های زیادی هم برای عملی کردن این توطئه ها به کار گرفته، اما ملت ایران هر بار دشمن را ناکام گذاشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، ملت ایران را حامیان اصلی دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ملت ایران، قریب به 38 سال است که جانانه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دفاع کرده و شجره طیبه‌ای که امام راحل نهال آن را کاشتند و با خون شهدا آبیاری کردند، از اصل مترقی ولایت‌فقیه حمایت کرده و آن را تعالی بخشیدند.

وی، انتخابات را یکی از صحنه‌های حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از صحنه‌های خطیری که امت حزب‌الله و مردم مسلمان و پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) آن را بستری برای حمایت از دست آوردهای انقلاب اسلامی کردند، انتخابات است که بارها و بارها در این صحنه‌ها، مردم ارتباط و اتصال خود با نظام را به اثبات رسانده‌اند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، بابیان این‌که رمز نجات ما و کلید سعادت ملت ایران تقواست، تصریح کرد: اگر قرار باشد به موفقیت دست یابیم، باید تقوا داشته باشیم و این تقوا مداری هم در سیاست و هم در اخلاق خلاصه می‌شود.

امام‌جمعه موقت اهواز، با اشاره به فریب‌کاری و نیرنگ دشمن در همه زمینه‌ها، بیان داشت: دشمن همواره ملت ایران را به مخالفت با آرمان‌های اسلامی فراخوانده و فعالیت‌های زیادی هم برای عملی کردن این توطئه های خود به کار گرفته، اما ملت ایران هر بار این دسیسه را ناکام گذاشته و ازآنجایی‌که دشمن تاب دیدن حضور گسترده ملت در عرصه‌های حمایت از نظام و انقلاب را ندارد، با پررویی هرچه بیشتر منکر آن شده است.

وی در پایان، با دعوت مردم برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: خالصانه و صمیمانه از مردم شهیدپرور و مردم دلاور و دلاورپرور خوزستان دعوت می‌کنم تا در لبیک به ندای ولی امر مسلمین، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، مجدانه و با خلوص نیت، در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و درخت پرثمر انقلاب اسلامی را تنومندتر و مقاوم‌تر کرده و امیدهای دشمن را مانند گذشته نا امید سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha