شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسالم والمسلمین خسروپناه

حوزه/ رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، حضور مردم ایران در انتخابات ۷ اسفند و توجه مجلس به اقتصاد مقاومتی را مانند اکسیژن و لازمه حیات طیبه کشور خواند و تصریح کرد: اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به حیات اجتماعی خود آسیب زده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بابیان این‌ که شرایط کنونی کشور، بسیار حساس است، گفت: امروزه با توجه به مشکلات موجود، نیازمند مجلسی هستیم که اولویت اصلی آن، توجه به معیشت و اقتصاد مردم باشد و باقدرت بتواند قوانین اقتصاد مقاومتی را به طور نظام‌مند، مدون کند.

وی، نظارت بر کار دولت را یکی از کارکردهای اصلی مجلس خواند و تصریح کرد: پس از وضع قوانین توسط مجلس، باید نظارت مستمر بر عملکرد دولت نیز داشته باشد، تا بر حسن اجرای قوانین در نظام اجرایی کشور اطمینان حاصل آید.

رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور، گفت: آشفتگی اوضاع بانکی، اختلاس‌های میلیاردی، واردات بی‌رویه اجناس و آسیب رسیدن به تولیدکنندگان داخلی، برخی از مشکلات کشور است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی، سعی در رفع آنان کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، با ابراز نارضایتی از برنامه نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وقتی ما برنامه کاندیداها را نگاه می‌کنیم، به‌راحتی درمی بایم که برنامه آنها صرفاً کلی بوده، نسبت به اقتصاد مقاومتی برنامه جامع و دقیقی ندارند و مردم نباید به این افراد رأی اعتماد دهند.

امام‌جمعه موقت دزفول در ادامه افزود: ممکن است از نظر سیاسی، جناح خاصی اکثریت مجلس را به دست گیرد، اما عملاً اتفاق خاصی نخواهد افتاد؛ چرا که امروز دغدغه جدی مردم، حل مشکلات معیشتی است و  اگر به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه  نشود، حیات طیبه کشور آسیب خواهد دید.

رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، در پایان حضور مردم ایران در انتخابات 7 اسفند را به ‌مثابه اکسیژن خواند و تصریح کرد: اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به حیات اجتماعی خود آسیب زده؛ چرا که اگر در هر صورت عده‌ای وارد مجلس می‌شوند و درباره او تصمیم گرفته و قوانینی وضع می‌کنند، پس بهتر است مردم در این انتخابات شرکت کرده و افراد شایسته‌تری را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha