سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی - امام جمعه ارومیه

حوزه/ دشمنان در آن‌سوی مرزها به فکر خط دهی و مهندسی آرای مردم افتاده و به خیال خام خود با حمایت از برخی کاندیداها قصد ایجاد مجلسی مطیع دغدغه های غرب را دارند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، در بیانیه ای از مردم ولایت مدار برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.

در این بیانیه خطاب به ملت ایران اسلامی به ویژه مردم قهرمان آذربایجان غربی آمده: شما ملتی هستید که همواره معادلات طراحی شده و خواب‌های پریشان دشمن را آشفته کرده اید، یک‌بار دیگر با گام‌های استوارتان حماسه ای خلق خواهید کرد که بر بلندای تاریخ ماندگار شود.

هفتم اسفند روزی است که با حضور شما حرمت خواهد گرفت و شأن این روز که در تاریخ ماندگار خواهد شد، در سایه قدم‌های شماست، فردا باید با حضور حداکثری صالح را از ناصالح جدا کرد و رهبر فرزانه انقلاب چه زیبا فرمودند که ملت ایران مجلسی می‌خواهد که «متدین»، «متعهد»، «شجاع»، «فریب نخور»، «مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار»، «مدافع عزت و استقلال ملی»، «علاقه‌مند واقعی به پیشرفت کشور»، «معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان»، «معتقد به اقتصاد درون‌زا»، «آشنا با درد مردم» و «مصمم به حل مشکلات مردم» باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند».

آری ملت ایران مجلسی می خواهد که کمترین زاویه با آرمان های نظام و انقلاب نداشته باشد، مجلسی که نفس های گرم رهبری عزیز را به طرح هایی برای اعتلای میهن اسلامی تبدیل کند، مجلسی که سیاست را بفهمد، اما سیاسی کاری نکند. مجلسی که در آن منافع ملی بر منافع حزبی ارجحیّت داشته باشد.

امتزاج انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی اهمیت این انتخابات را دو چندان کرده، به طوری که عده ای در آن‌سوی مرزها به فکر خط دهی و مهندسی آرای مردم افتاده و به خیال خود با حمایت از کاندیداهای مرعوب قصد ایجاد مجلسی مطیع دغدغه های غرب را دارند؛ اما یک‌بار دیگر خواهند دید مردم ایران با بصیرت و انقلابی گری راه نفوذ را سد خواهند کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha