پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی - حوزه مازندران

حوزه/ ملت ایران پای عهد خود با انقلاب، امام و رهبری ایستاده و تحت هیچ شرایطی انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت و هفتم اسفند دنیا بار دیگر نظارگر حماسه سازی ایرانیان خواهد بود.

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»از مازندران با اشاره به این که فردا ملت ایران در یک آزمون تاریخی شرکت می کند، گفت: به حول و قوه الهی مردم کشورمان همانند گذشته حماسه ای تاریخی خلق خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت هوشیار و با بصیرت کشورمان همواره در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب پیشگام بوده اند، افزود: حضور میلیونی و مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند پیام روشن دیگری پس از 22 بهمن به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران پای عهد خود با انقلاب، امام و رهبری ایستاده و تحت هیچ شرایطی انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت، تصریح کرد: در 22 بهمن امسال ملت بزرگ ایران علی رغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی که طی سال های اخیر به آنها وارد شده بود، اما با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب پیام روشنی را به غرب مخابره کردند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که فشارها، تهدید ها و تحریم های غرب علیه ملت ایران نمی تواند موجب ایجاد فاصله میان مردم و حکومت شود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان همواره ثابت کردند که بدون توجه به القاعات بیرونی به حمایت همه جانبه خود از انقلاب و نظام ادامه می دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفتم اسفند تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری خواهد بود، خاطرنشان کرد: دنیا فردا باید نظاره گر خلق حماسه عظیم ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی باشند.

معاون حوزه علمیه مازندران، حضور در صحنه ملت ایران را موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور در صحنه مردم به ویژه در آزمون بزرگی همچون انتخابات تیری بر قلب آنها خواهد بود.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی موجب تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی خواهد شد، بیان داشت: در هر مقطعی که ملت ایران حضور پررنگ و حداکثری داشتند اقتدار بین المللی کشورمان در جهان دو چندان شد.

وی با اشاره به این که دشمن همه توان خود را برای دلسرد کردن مردم و در پی آن حضور کمرنگ در پای صندوق های رأی به کار گرفت، افزود: اما همواره تلاش ها و اظهار نظرات دشمنان نتیجه عکس داد و ملت هوشیار کشورمان با صلابت هر چه بیشتر در صحنه حاضر شدند و پاسخ زیاده گویی های دشمنان را دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha