شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: پیوست فرهنگی طرح‌ها و پروژه‌ها یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری شب گذشته در سی و هفتمین جشن بزرگ انقلاب که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد با تحلیلی از شرایط کنونی، بر لزوم تلاش در راستای تقویت وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، ولایت فقیه را اصل مترقی در اسلام دانست و تاکید کرد: با پایبندی به ولایت فقیه و تقویت وحدت می‌توان دنیای استکبار را ناکام گذاشت.

عضو شورای اداری استان گفت: زندگی مقام معظم رهبری ادامه زندگی زاهدانه بنیانگذار انقلاب اسلامی است و ایشان از ما انتظار دارند که در معنویت،‌ پیروی از دین، وحدت و برادری الگو باشیم.

حجت‌الاسلام اسکندری تصریح کرد: امروز دنیا در کشور ما چیزی جز شور و شعف، منطق و عقلانیت، تدبیر و امید و بالندگی و انسانیت نمی‌بیند، اما دشمنان می‌خواهند روحیه‌ انقلابی ملت ما را تضعیف کنند، بنابراین نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی‌توجهی به پیوست فرهنگی در پروژه‌های مهمی که در کشور اجرا شده، اظهار داشت: نباید یک شهرک چند ده هزار نفری ساخته شود ولی برای امور معنوی و فرهنگی اهالی آن، مسجد و مراکز دینی و فرهنگی لحاظ نشده باشد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، پیوست فرهنگی طرح‌ها و پروژه‌ها یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه صنایع فرهنگی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای نخستین بار در کشور، از بی‌اهمیتی مسئولان اجرایی استان به این سند ابراز تاسف کرد.

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: اگر بخواهیم نقشه راه برای توسعه مسائل فرهنگی استان در نظر بگیریم باید به پیوست فرهنگی، صنایع فرهنگی و محتوای فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ چون انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش پایانی سخنان خود راهپیمایی روز 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند را آبروی نظام اسلامی دانست و بر لزوم مشارکت گسترده مردم در این دو عرصه سرنوشت‌ساز تاکید کرد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha