پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی - قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین، تخریب شورای نگهبان را انحراف از خط امام(ره) و رهبری دانست و گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه خون شهدا را زیرپا نمی‌گذارد و رهبرش را رها نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد جامع شال برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب در شرایطی بودیم که اجانب بر کشور مسلط بودند و کشور را ملک طلق و مردم را هم عمله خود می‌دانستند و هر روز مسئله‌ای از اسلام زیر پا گذاشته می‌شد.

وی با بیان این‌که پیش از پیروزی انقلاب فروش مشروبات الکلی در کشور رواج داشت و حجاب را از میان برداشته بودند، تصریح کرد: زمانه‌ای را گذراندیم که بهترین و مؤمن‌ترین شخصیت‌های مملکت در زندان و زیر شکنجه بودند و در نهایت به شهادت رسیدند و در عوض دزدترین و وحشی‌ترین افراد بر مردم حکومت می‌کردند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: سیاست‌های رژیم شاه به گونه‌ای بود که قرار نبود نامی از قرآن و اهل‌بیت (ع) در این کشور به میان بیاید تا این‌که مردی بزرگ و صالح علیه این سیاست قیام کرد و امام موسی کاظم (ع) در وصف جریان انقلابی ایشان فرموده‌اند "افرادی مانند پاره های آهن در اطراف او جمع می‌شوند".

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: امام باقر (ع) می‌فرماید: مردمانی از مشرق زمین قیام و حق را طلب می‌کنند و حق به آن‌ها داده نمی‌شود؛ آن‌ها بر قیام خود پافشاری می‌کنند تا این‌که دست به اسلحه می‌برند و هر چند نباید برای ظهور وقت تعیین کرد اما این روایات برای مؤمنین امیدبخش است.

وی اظهار کرد: به برکت امام، خون شهدا، انقلاب اسلامی، مقاومت و ایثار مردم، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا در شرایطی قرار داریم که انقلاب پیروز شده، به مرز پختگی و رسیده و شاهد ثمرات این درخت تناور هستیم.

امام جمعه قزوین، پیروزی‌های سوریه، عراق و عزت فلسطین را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حالی که سوریه به مرز سقوط رسیده بود و عراق به شدت گرفتار داعش بود، به واسطه حضور و رشادت‌های سردارانی چون قاسم سلیمانی از آن وضعیت نجات پیدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، به توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی توان موشکی کشور در بالاترین سطح قرار گرفته و برد موشک‌های نقطه زن ما تمام منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: موشک‌های ما به خوبی می‌توانند ناوهای هواپیمابر آمریکایی را به نابودی بکشانند و آن‌ها به خوبی از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران آگاهند و از این قدرت نظامی هراس دارند؛ این پیشرفت‌ها را مرهون تلاش‌های امامی هستیم که پیش از انقلاب، در خودش انقلاب ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: امام با مناجات‌های شبانه و اعتقاد قلبی و راسخ به خداوند متعال، به گونه‌ای که حتی در هواپیما هم نماز شب را ترک نکرد، توانست انقلاب ایران را هدایت و راهبری کند و امروز هم انقلاب به‌دست انسانی بزرگ قرار دارد که مستضعفان عالم او را رهبر خود می‌دانند.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که در نگاه دین همه باید تلاش کنیم تا حزب دین پیروز شود، تصریح کرد: پیروزی احزاب به هر طریق و بدون نگاه دینی اشتباه است و باید ایمانی زندگی کنیم و اسباب‌بازی دیگران قرار نگیریم و بر اساس عقل و منطق عمل نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بنی‌صدر با امام، انقلاب، سپاه، شورای نگهبان و ... در افتاد و این نوع نگرش و عملکرد جز این‌که کشور را به دامان انگلیس و آمریکا می‌برد چه هدفی می‌توانست داشته باشد؟

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تأکید کرد: امام، با قلدری و چپاول گری مخالف بود و بساط آن را جمع کرد و دوباره نمی‌گذاریم عده‌ای بساط شاهنشاهی به پا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و ... هم قسم شده اند شده‌اند تا نهادهایی مانند شورای نگهبان که قلب تپنده نظام و صیانت از قانون و رهبری است را تخریب کنند و عده‌ای در داخل نباید این هدف را دنبال کنند.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که انقلاب و نظام به رهبری آیت الله العظمی خامنه ای، با قدرت به پیش می روند، تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه خون شهدا را زیرپا نمی‌گذارد و رهبرش را رها نمی‌کند و در مقابل فتنه‌ها و فتنه گران و کسانی که اراده کرده‌اند، نور خدا را خاموش کنند با قدرت خواهد ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha