شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر می خواهیم به معنای واقعی از خط و راه امام (ره) تبعیت کنیم باید در شرایط کنونی در جهت حفظ و تقویت روحیه انقلابی ملت گام برداریم.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تاکید خاص مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید با خط بی اعتقاد به مبارزه با استکبار در داخل کشور مقابله کرد، اظهار داشت:هدف دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار این است که هر چقدر می توانند روحیه و اراده انقلابی ملت ما به خصوص نسل جوان را تضعیف کنند.

وی افزود: طبعاً در جبهه خودی همه ما باید با این خواست و نقشه شوم استکبار مقابله کنیم و بر حراست از آرمان های و ارزشهای والای انقلاب اسلامی که میراث گرانقدر امام(ره) و شهیدان است پافشاری نماییم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که همه ما باید قدردان انقلاب ، امام و شهدا به ویژه نعمت بی نظیر ولایت باشیم، گفت: این که حضرت امام (ره) فرمودند باید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد نشانگر درایت و عمق بینش و بصیرت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ایثارگری شهدا و خانواده های معظم آن ها باعث عزت و اقتدار ایران در جهان شد و رمز تداوم این اقتدار تبعیت از مقام معظم رهبری  در هر شرایطی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha