جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پایان با تاکید بر این که ملت ایران هیچ گاه جنایات آمریکا را فراموش نمی کند، تصریح کرد: اعتماد به آمریکا با روحیه انقلابی ملت ایران در تضاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: انقلاب ملت ایران الگوی مناسبی برای کشورهایی که امروزه در ابتدای حرکت انقلابی خود هستند، می باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: کشور های استکباری تمام توان خود را بکار بردند که شیرازه جمهوری اسلامی را از هم پاشیده و یکپارچگی ملت ایران را متزلزل کرده و با به راه انداختن کودتا و حملات گسترده به کشورمان، بساط انقلاب اسلامی را برچینند، اما هیچ گاه موفق نشدند.

وی خاطر نشان کرد: آنها می خواستند با اعمال تحریم های ظالمانه نشان دهند ملت ایران نیازمند می باشد و سر تعظیم فرو خواهد آورد، اما دیدند که هیچ یک از این کارها تاثیری بر ایران نگذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که سالیان طولانی است که ایران از سوی کشور های استکباری تهدید می شود، تاکید کرد: ملت ایران همان گونه که شاه را از مملکت بیرون کردند و هیچ ترسی به دلشان راه پیدا نکرد، از تهدیدهای کاذب استکبار نیز نخواهند ترسید و محکم راه خود را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: نقطه عطف کشور ما نسبت به دیگر کشورها، داشتن رهبری مقتدر و مومن است که اجازه نداده کشوری نگاه چپ به ملت ایران داشته باشد و همواره خیرخواه امت اسلامی می باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: ایران با رهبری آیت الله العظمی خامنه ای که رهبری مدبر و آگاه به مسائل زمان می باشند، تنها کشوری است که عزتمندانه مقابل شیطان بزرگ ایستادگی کرده و  خود آنها نیز اقرار نمودند ایران قدرتمند است.

وی در ادامه با اشاره به اصلی ترین مصداق نفوذ دشمن، بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اصلی ترین مصداق برای نفوذ استکبار به داخل کشور می باشند، لذا باید مردم را در جریان این حرکت گذاشته و به تبیین راه های جلوگیری از نفوذ بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی یادآور شد: آرمان های انقلاب اسلامی و شعارهای انقلابی آن زمان به میزانی اهمیت دارد که با توجه شناخت کم جوانان از آن روزها، این مسائل می بایست به عنوان واحد درسی در دانشگاه ها تدریس شود.

وی در ادامه گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر باید ارزش های آن را غنیمت بشماریم و با تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، ذره ای از رشادت ها و دلاوری های آن مردان انقلاب را یادآور شویم و قدر تلاش های انقلابیون را بدانیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پایان با تاکید بر این که ملت ایران هیچ گاه جنایات آمریکا را فراموش نمی کند، تصریح کرد: اعتماد به آمریکا با روحیه انقلابی ملت ایران در تضاد است.

313/38

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha