شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ هیچ گاه نباید دشمنی استکبار مانند آمریکا و انگلیس را با کشور ایران فراموش کرد؛ که اگر این اتفاق افتاد، دیگر انقلابی نیستیم؛ چرا که یک فرد انقلابی هیچ گاه با دشمن ارتباط بر قرار نمی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مازندران، آقای توبی، مسئول سیاسی تیپ امامت چالوس در نشست فرهنگی سیاسی با موضوع " تبیین جایگاه ولایت فقیه"، در جمع طلاب مدرسه الزهرا(س) محمود آباد با بیان این که هر کسی وظیفه اش را خوب انجام داد، در خدمت انقلاب است، اظهار کرد: هیچ گاه نباید دشمنی استکبار مانند آمریکا و انگلیس را با کشور ایران فراموش کرد؛ که اگر این اتفاق افتاد، دیگر انقلابی نیستیم؛ چرا که یک فرد انقلابی هیچ گاه با دشمن ارتباط بر قرار نمی کند.

وی افزود: از تمام مکتب های که وجود دارد دشمن فقط از یک مکتب می ترسد و آن فرقه شیعه اثنی عشری است، چون بنا بر اعتقاد ما، زمانی که امام معصوم غایب است فقیه جامع الشرائط  اداره امور را به دست گرفته و حق حاکمیت دینی را در جامعه دارد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: ما این ادعا را در دنیا داریم که در حال حاظر  بهترین فرد در دنیا به عنوان رهبر، ولی فقیه کشور ایران است؛ البته آنها نیز معتقدند که ما هم بهترین تئوریسین ها را در مبنای اعتقادی و بهترین رهبری و تدبیرکننده را دارا می باشیم.

وی تصریح کرد: حکومت دینی حکومت صلح است. در آمریکا به اوباما دروغگوی بزرگ می گویند، چون  با شعار تغییر جلو آمد و گفته بود من در زندگی سیاهپوستان تغییر ایجاد می کنم، ولی صهیونیستها در پشت پرده گفتند که ما برایت تدبیر می کنیم.

توبی تاکید کرد: رهبر و ولی فقیه ما عبد صالح و حکیم فرزانه است؛ حکیم یعنی کسی که دور را دیده و برای آینده به آن توجه دارد.

انتهای پیام 313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha