جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه اصفهان

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان خواستار ادامه اجرای طرح ملی حجاب و عفاف مرکز حجاب ریحانه النبی(س) در همه مدارس استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی مرکز حجاب و عفاف ریحانه النبی(س)  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر و معاونین مرکز حجاب و عفاف ریحانه النبی(س) ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت ملی ارزشمند اظهارداشت:  فعالیت‌های خود را در طرح حجاب مدارس اصفهان ادامه دهید و بدون تردید همه دستگاهها و نهادهای استان از شما حمایت خواهندکرد.

عضو خبرگان رهبری، ارتبات عمیق با آموزش و پرورش استان اصفهان را در راستای پیشبرد اهداف طرح ملی حجاب ریحانه النبی بسیار مؤثر دانست و افزود: برنامه‌های حجاب را با اهتمام بیشتر ادامه دهید، ما نیز از شما حمایت می کنیم،

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اعلام آمادگی کرد، در دوره تخصصی تربیت مبلغ حجاب که با هدف توانمند سازی طلاب حوزه‌های های علمیه در پاسخگویی به شبهات حجاب می‌باشد، برای طلاب اصفهان نیز برگزار گردد.

گفتنی است مرکز حجاب ریحانه النبی طرح ملی حجاب  در مدارس را علاوه بر اصفهان، کاشان، شاهین شهر، در تهران، ارومیه، ساری، مشهد و قم نیز در سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ اجرا می‌نماید.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha