یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره آموزشی خط امام(ره)

حوزه/دوره آموزشی "خط امام(ره)" با هدف تربیت نیروهای  انقلابی، در چهار محور معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوازدهمین دوره خط امام«طرح ولایت» استان خوزستان  با هدف  تربیت نیروهای هم تراز انقلاب اسلامی ، به مدت ۱۴ روز، در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، در حال برگزاری است.

این دوره همه ساله در همه ی استان ها باتوجه به مقتضیات هر منطقه در چهار محور معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می شود.

اولین گام در این مسیر، تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی است، عنصر هم تراز انقلاب اسلامی عنصر پاک نهادی است که هروقت و هر جا و به هر گونه که لازم باشد، توانایی پاسخگویی به نیازهای انقلاب اسلامی را داراست.

در این دوره مباحثی از جمله مبانی اندیشه اسلامی با اولویت معرفت شناسی، انسان شناسی، خداشناسی و مبانی سیاسی اسلام به صورت سرفصل های ثابت و موضوعات همایشی متفاوت از جمله مهدویت، صهیونیسم، مباحث سیاسی روز، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

همچنین فوق برنامه هایی از جمله، دیدار با بزرگان، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... نیز برای شرکت کنندگان در این دوره برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha