دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 356492
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
امام خمینی

حوزه/ سلسله نشست های بصیرتی با محوریت آشنایی با اندیشه های امام خمینی(ره) با عنادن«خطر تحریف امام(ره)»، ویژه طلاب و دانشجویان خوزستانی، در اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام حجت عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»، در اهواز، از برگزاری سلسله نشست های بصیرت بخشی ویژه طلاب و دانشجویان خبر داد و گفت: برگزاری سلسله نشست های بصیرتی با محوریت اندیشه امام از امروز چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه، در مسجد امام حسین (ع)  کوی باهنر اهواز برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری سلسله نشست های بصیرتی افزود: سلسه نشست های به صورت جلسات هفتگی ادامه خواهد داشت و موضوع جلسه اول «خطر تحریف شخصیت امام» است که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان اجرا می گردد.

وی، هدف از برگزاری این سلسله نشست ها را تقویت فضای گفتمانی جبهه انقلابی خواند و ابراز داشت: با بررسی اولویت های نظام و دغدغه های اساسی مقام معظم رهبری موضوع «تحریف امام» بسیار مهم جلوه کرد از این رو بر آن شدیم حرکتی در این زمینه در فضای گفتمانی خوزستان ایجاد کنیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: مسأله تحریف شخصیت امام خمینی (ره) در سال های اخیر جریان یافته ، بنابراین با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله)، اصول و مبانی تفکر حضرت امام (ره) باید بازخوانی شود و نخبگان و فرهیختگان باید به این موضوع بپردازند.  

حجت الاسلام عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد: سلسله نشست های بصیرتی با همکاری مجموعه های فرهنگی طلاب و دانشجویان و گروه فعالان فضای مجازی خوزستان، تا دوماه آینده به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha