سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام شریعتی تبار

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شریعتی تبار گفت: وظیفه شرعی، انقلابی و ملی مردم این است که عناصر اصلح به ویژه افرادی که بیشترین انطباق را با خط امام(ره) و ولایت دارند، انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتی تبار، مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: وظیفه شرعی، انقلابی و ملی مردم این است که افرادی که با امام و ولایت منطبق هستند را انتخاب کنند.

وی با بیان این که شورای نگهبان رسالت خود را به خوبی انجام داده و حافظ مردم سالاری است، تصریح کرد: انتخاب کاندیداهای اصلح و در خط ولایت نیز با بصیرت، آگاهی، شناخت و معیار فرمایشات مقام معظم رهبری محقق می شود.

مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به مسئله نفود دشمن، ابراز داشت: به طور حتم یکی از مصادیق مهم نفوذ آن است که دشمن در ارکان نظام نفوذ کند.

وی افزود: دشمن به دنبال افرادی است که به نوعی به جبهه استکبار دلدادگی و سرسپردگی و یا با خط ولایت زاویه داشته باشند و به عنوان نماینده مردم به مجلس شورای اسلامی وارد شوند، بدون شک این امر آرزو و طمع آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی تبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی به حوزه های علمیه تعلق خاصی دارد و خاستگاه انقلاب است، گفت: به همین علت عالمان دین و حوزه های علمیه در بصیرت بخشی و آگاهی دادن به مردم، مسئولیت سنگینی دارند.

وی درباره نقش حوزویان در ایامی مانند انتخابات، گفت: طلاب و روحانیان ابتدا باید بصیرت داشته و در مسیر تحصیل خود تلاش بیشتری کنند و سپس به اقشار مردم بصیرت افزایی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha