جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد ساری اصل

حوزه/ حضور در انتخابات حماسه دفاع از ولایت و نظام اسلامی است و رای ما پیش از آن که به اشخاص باشد، رای به نظام است و مردم ایران اسلامی در ۷ اسفند همچون همیشه سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

 حجت الاسلام احمد ساری اصل، امام جمعه سوسنگرد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، این دو مجلس را دو بال نظام دانست و عنوان کرد: از یک سو فقاهت و رهبری و سوی دیگر قانونگذاری و پیشرفت و عمران مملکت؛ نظام اسلامی با این دوبال به اهداف عالیه خود خواهد رسید.

وی، با بیان اینکه رسانه های بیگانه افرادی را رد یا تایید می کنند و می خواهند که در تصمیم سازی ملت ایران تاثیر بگذارد، گفت: مردم ایران آگاه هستند، و می دانند حمایت دشمن از یک فرد یا گروه به معنی ایجاد خطر برای ماست، دشمن به دنبال این است مردم را به جهتی سوق دهد که این دو پایگاه یعنی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را از ولایت دور کند.

حجت الاسلام ساری اصل با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است، به شاخصه های اصل اشاره کرد و افزود: اصلح کسی است که ولایت مدار و به دنبال احیای شعارهای انقلاب اسلامی باشد، کسی که دغدغه مردم را داشته باشد و برای مباحث جدی، مشکلات و مسائل مردم که امروز مهمترین آن معیشت است برنامه داشته باشد.

وی در خصوص راه های شناخت و انتخاب اصلح گفت: اگر شناختی از نامزدها نداشته باشیم می توانیم به لیست هایی که از سوی نهادهای ولایی و انقلابی ارائه می شود، اعتماد کنیم، البته در ابتدا باید اطمینان حاصل کرد در ورای این لیست ها خط رهبری، انقلاب و حفظ ارزش ها باشد.

امام جمعه سوسنگرد در پایان اظهار داشت: حضور در انتخابات 7 اسفند حماسه دفاع از ولایت و نظام اسلامی است؛ رای ما پیش از آن که به اشخاص باشد، رای به نظام است، بنابراین مردم ایران اسلامی در 7 اسفند همچون همیشه سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha