شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

حوزه/ استاد حوزه عبمیه مازندران، انتخابات را پشتوانه ای مهم برای ارتقاء جایگاه بین المللی نظام اسلامی دانست و افزود: ملت بزرگ ایران فردا ثابت خواهند کرد که به یاوه گویی های دشمنان اعتنایی نمی کنند.

حجت الاسلام عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که فردا ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات افتخار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهند آفرید، گفت: هفتم اسفند اوج شکوه وحدت وهمدلی ملت ایران خواهد بود.

وی، انتخابات را پشتوانه ای مهم برای ارتقاء جایگاه بین المللی نظام اسلامی دانست و افزود: ملت بزرگ ایران فردا ثابت خواهند کرد که به یاوه گویی های دشمنان اعتنایی نمی کنند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند عزت و عظمت ملت ایران را بیشتر تقویت کنند، ادامه داد: به حتم شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و ملی است.

امام جمعه بهشهر، حضور حداکثری در انتخابات را موجب حفظ انقلاب و اسلام دانست و تصریح کرد: دشمن برای نابودی اسلام و انقلاب از هر فرصتی استفاده می کند، اما حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی می تواند همه این توطئه ها را خنثی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران 37 سال است که حضوری بی نظیر در صحنه ها و عرصه های مختلف داشتند، گفت: مردم کشورمان فردا حماسه ای خلق خواهند کرد که برای همیشه تاریخ ماندگار و خاطره انگیز خواهد ماند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که در هفتم اسفند بار دیگر عظمت و شکوه ملت ایران اسلامی با حضور مقتدرانه در صحنه بر همه بدخواهان ثابت خواهد شد، افزود: تبلیغات منفی و سوء دشمنان هیچ‌گاه باعث ایجاد شکاف و اختلاف در میان امت ایران نخواهد شد، چراکه مردم کشورمان در سه دهه گذشته با حضور در همه صحنه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان این نظام و انقلاب هستند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: مردم مومن و انقلابی ایران، نظام اسلامی را نظامی الهی و ولایت را جانشین امام عصر(عج) می دانند و در این راستا شرکت در انتخابات را واجب شرعی به شمار می آورند.

حجت الاسلام جباری، انتخابات هفتم اسنفد را نماد وحدت و اراده ملی مردم کشورمان در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه کشورمان این بار نیز با حضوری به موقع و دشمن شکن بدخواهان نظام را مأیوس می کنند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که انتخابات فردا از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار بود، ادامه داد:  حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رأی به حتم نمادی از حقانیت نظام و پا‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به این که به حتم دشمن از حضور میلیونی و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شوکه و حیرت زده خواهد شد، افزود: مردم کشورمان همانند سال های گذشته با حضور حماسی خود موجب خوشحالی دوستان و ناراحتی و عصبانیت دشمنان خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha