چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتخابات

حوزه/ اگر فردی به نظام جمهوری اسلامی معتقد نیست، حداقل به خاطر عرق ایرانی بودن به پای صندوق های رأی بیاید و در تعیین سرنوشت کشورش سهیم باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: کاندیداهایی که وارد عرصه رقابت شده اند به واسطه تأئید آنان از سوی شورای نگهبان واجد صلاحیت هستند، اما مردم باید اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید معیارها را درست بسنجند، اظهار داشت: افراد انتخابی علاوه بر داشتن روحیه مردمی و ساده زیستی باید دشمن ستیز باشند و همواره از دشمنان برائت بجویند

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: اگر فردی به نظام جمهوری اسلامی معتقد نیست، حداقل به خاطر عرق ایرانی بودن به پای صندوق های رأی بیاید و در تعیین سرنوشت کشورش سهیم باشد.

*مقابله با نظام سلطه

حجت الاسلام محمدحاجی زاده، ارشد نمایندگی ولی فقیه سپاه استان فارس نیز با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی در کمین انتخابات هستند، اظهار داشت: انتخابات می تواند فرصتی برای ملت ما در مقابله با استکبار جهانی باشد.

وی همچنین با عنوان اینکه مردم به افراد مجاهد، تلاش گر و توانمندی رأی دهند و سرنوشتشان را به دست افرادی بسپارند که دارای تفکر اصولی و ارزشی در راستای نظام و انقلاب اسلامی داشته باشند، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه مردم، در جغرافیای سیاسی دنیا در مقابل نظام سلطه می ایستد.

*خدمت به مردم؛ اولویت نمایندگان انتخابی

حجت الاسلام سید محمد انجوی امیری، یکی دیگر از اعضای جامعه روحانیت شیراز گفت: هدف کاندیداهای انتخابی هر مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید خدمت به مردم، بندگی خدا و همچنین اطاعت از رهبری باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha