پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رهبری و امام خمینی

حوزه/ جمعی روحانیون، اساتید، طلاب، مسئولین و اقشار مختلف مردم خوزستان، امروز با حضور در بیت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با آرمان های امام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، جمعی روحانیون، اساتید، طلاب، مسئولین و اقشار مختلف مردم، امروز به‌منظور تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، در بیت آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حضور یافتند.

بنابراین گزارش، این همایش، با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز و سپس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به بیان سخنانی پیرامون دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار داشت: ملت ایران، همانانی هستند که امام راحل(ره) در وصف این مردم فرمودند: «شما ملت مصداق همان 70 نفری هستید که در همه آن تحریم‌ها و سختی‌ها و مجاهدت‌ها و جنگ‌ها، در کنار امامت ماندید و مجاهدت کردید»؛ بر شما باد سعادت و عاقبت‌به‌خیری که نابودکننده نهایی دشمنان خواهید بود.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پس از سخنان نسبتاً کوتاه حجت‌الاسلام سپهر، در خصوص وظایف دولت نسبت به تعهداتی که به مردم وعده کرده بود، مطالبی را بیان کرد.

امام‌جمعه اهواز، بابیان این‌که من از وضعیت بیکاری استان ناراضی هستم گفت، هم‌اکنون که تحریم‌ها رفع شده، باید از این فرصت برای تحول در وضعیت اقتصادی مردم استفاده کرد و اشتغال‌زایی کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم، شرکت کنندگان با سردادن شعار لبیک یا خامنه‌ای، تاخون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست و ... اعلام حمایت خود از ولایت‌فقیه را سر دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha