سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام هادی صادقی

حوزه/ معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، حضور مردم ما در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، سال به سال باشکوه تر و پررنگ تر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: دهه فجر یادآور رشادت و حماسه بزرگ ملت ایران بهمن ماه سال 57 است که با توکل بر خدا و هدایت های حضرت امام(ره) نظام طاغوت از این کشور برچیده شد.

وی افزود: دهه فجر حقیقتاً انفجار نورانیت بود در برابر ظلماتی که در حکومت طاغوت ایجاد شده بود و به تعبیر زیبای حضرت امام (ره) انقلاب ما انفجار نور و حقیقتی معنوی و انکار ناشدنی است.

این مقام عالی دستگاه قضایی همچنین با دعوت همه مردم به حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن اظهار داشت: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه راهپیمایی بزرگ دیگری هستیم که ملت ما هم با هوشیاری کامل در این سال ها ، همه ساله بر حضور و جدیت خود در حمایت از انقلاب افزوده است و امسال هم انشااالله به تناسب افزایش دشمنی ها ، حضور باشکوه تر و پررنگ تری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: به خصوص در شرایط کنونی که پس از برجام، دشمنی های آمریکا با حیله گری های بیشتری ادامه دارد، مردم ما نیز هوشیارتر در حفظ دستاوردهای انقلاب هستند و بر تداوم راهی که امام راحل و امام حاضر بر آن تاکید دارند، پای می فشارند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی همچنین گفت: به لطف الهی مقام معظم رهبری امروز راه حضرت امام(ره) را با قدرت هر چه بیشتر و بهتر ادامه می دهند و ملت ما نیز به تبعیت از ولی فقیه خود نشان داده که به هیچ وجه حاضر نیست تا با سران و رئوس کفر جهانی و اذناب آن ها کنار بیاید، چه آن که تسلیم شدن در برابر نظام سلطه به معنای ذلت و عقب ماندگی یک کشور است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم هفتم اسفندماه خاطرنشان کرد: امسال مردم ما در این دو انتخابات بسیار مهم نیز بار دیگر هر گونه راهی برای نفوذ آمریکا و یارانش در مراکز حساس و تصمیم گیر نظام جمهوری اسلامی خواهند بست و به دنبال رهبری و با هدایت گری ایشان مسیر نورانی را تشخیص داده و شایسته ترین ها را برمی گزینند که بهترین خدمت رسانی صادقانه را به آن ها داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha