جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام و رهبری

حوزه/ حوزه علميه استان قزوين، در بیانیه ای از عموم مردم و طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در آستانه روز هفتم اسفند و جشن ملی سیاسی ملت انقلابی ایران، حوزه علمیه قزوین در بیانیه ای آورده: روز جمعه هفت اسفند در سراسر کشور عزیز و اسلامی ایران، دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. این دو انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از نظر قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی، از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است

رمز موفقیت و پایداری این نظام الهی، در سه امر مکتب متعالی اسلام، رهبری عادل و حضور همیشگی مردم نهفته است. نظامی که از بدو تأسیس و در اوج دشمنی های استکبار، به حضور و مشارکت مردم باور داشته و با توجه به ضرورت مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود، انتخاباتی را فراهم آورده است.

به فضل الهی، ایران اسلامی توانسته است پس از گذشت 37سال به یک تراز جهانی در امر مشارکت مردمی دست یابد و مسیر پیشرفت و تأثیرگذاری خود را هموار سازد.

انتخابات جاری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از حساسیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این انتخابات معبر شایسته ای خواهد بود برای جهش بلند ایران اسلامی به سمت تمدن سازی جهانی، تا بتواند ضمن حراست از آرمان های ناب انقلاب اسلامی و وفادری به اندیشه های امام و رهبری، امر پیشرفت را تسریع و تعجیل نماید.

ان‌شاءالله در هفتم اسفندماه و انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری ملت شریف  و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواهیم بود و به تعبیر مقام معظم رهبری همه علاقه مندان به عظمت و شکوه ایران باید در این صحنه بزرگ حضور یابند و با انتخاب افرادی صالح، صادق، خدوم و پایبند به اصول و آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری، راه پیشرفت و اعتلای کشور را هموار کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha