دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ با توجه به شرایط حساس کنونی در جهان و منطقه، همچنین تلاش دشمنان برای نفوذ در بدنه نظام به خصوص امر انتخابات، قطعا وحدت، یکپارچگی و مشارکت حداکثری ملت ایران، پشتوانه محکمی برای کشور و مشت محکمی بر یاوه سرائی های دشمنان خواهد بود.

خانم خدیجه ساروی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن اعلام  این خبر بیان کرد: انتخابات در ایران بر خلاف ادعای دشمنان، حرکتی نمایشی نیست، بلکه پایه های نظام بر همین اساس بنا گذارده شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی در جهان و منطقه، همچنین تلاش دشمنان برای نفوذ در بدنه نظام، به خصوص امر انتخابات، قطعا وحدت، یکپارچگی و مشارکت حداکثری ملت ایران، پشتوانه محکمی برای کشور و مشت محکمی بر یاوه سرائی های دشمنان خواهد بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام داشت: مردم بصیر و هوشیار ایران براساس وظیفه دینی و ملی، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی باشکوه در هفتم اسفند می دانند تا با انتخابی درست، مجلسی مطلوب برای کشور تدارک ببینند.

وی در پایان ضمن دعوت از همه ملت ایران برای شرکت در انتخابات 7 اسفند، خاطر نشان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران به پیروی از رهبر و ولی خود، حضرت آیت الله خامنه ای، همگام با سایر اقشار کشور در این انتخابات حضور فعال دارند تا همگام با ملت ایران، با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب ایران رقم بزنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha