دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سعید بهمنی

حوزه/ عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تصریح کرد: آموزه های دینی و قرآنی به ما به هیچ وجه اجازه توهین و تخریب دیگران را نمی دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که از نگاه آموزه های اسلامی ، مسئولیت در جامعه اسلامی یک امانت بزرگ به شمار می رود، اظهار داشت: از این منظر هم مردم باید مراقب باشند که این امانت را به دست چه کسانی می سپارند و هم این که کاندیداها ضمن رعایت اخلاق و موازین شرعی در کوران تبلیغات انتخاباتی بدانند که اگر هم پیروز شوند باید امانت دار خوبی برای مردم باشند و از فرصت مسئولیت برای خدمت رسانی بهتر و صادقانه تر استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که کشور در شرایط فعلی نیازمند آرامش و امنیت است، گفت: متاسفانه عده ای با جار و جنجال و تهمت زدن به دیگران در عرصه تبلیغات انتخاباتی می خواهند که فضا را متشنج کنند که این به صلاح مملکت نیست.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همچنین با اشاره به این که کسانی که مُهر تایید صلاحیت آن ها در رقابت های انتخاباتی خورده است، دارای حداقل و کف شایستگی ها هستند، افزود: تعهد ایمانی و انقلابی ، علاقه مندی و التزام به اسلام عزیز و اصل ولایت فقیه، کارآمدی و تخصص ، رعایت امانت در حاکمیت سیاسی، ارزش گرایی و غیرتمندی نسبت به حدود الهی از جمله شاخصه های مهم کاندیدای اصلح انتخابات مجلس است که مردم باید به آن ها توجه لازم را داشته باشند.

وی بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار تقلید نیز تاکید کرده اند نباید به بهانه تبلیغات و کسب آرای مردم، دست به بداخلاقی و تخریب دیگران زد چرا که این جور کارها متناسب با فرهنگ غربی و غیر اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha