دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد تقی عبدوس عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران

حوزه/ عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با تاکید بر ضرورت انتخاب اصلح، گفت: برای انتخاب صحیح یک نماینده، مردم باید با افراد متدین و عالم مشورت و از رای دادن به افردی که با رهبری زاویه دارند، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی عبدوس در ادامه ويژه برنامه های ايام فاطميه در حسینیه امام رضا(ع)، احساس مسئولیت در قبال مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را از آموزه های فاطمی برشمرد و گفت: حضرت زهرا(س) پس از رحلت جانگداز رسول گرامی اسلام(ص) به مسجد رفته و با صدای بلند از امام علی(ع) و ولایت ایشان دفاع کردند و گاهی به صورت تک تک با انصار و مهاجر ملاقات کرده و ماجرای غدیر و وصایای پیامبر را یادآور می‌شدند.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با اشاره به اینکه عدم توجه به انتخابات، خلاف سیره حضرت زهرا(ص) است، افزود: حرکت حضرت زهرا(س) برای دفاع از ولایت، نشان از احساس مسئولیت این بانوی بزرگ اسلام دارد، به همین دلیل مومنان نیز با تاسی به ایشان نباید از انتخابات و مسائل مهم کشور غفلت کنند.

وی ادامه داد: در اسلام همه مسئولیت ها امانت الهی محسوب می شود، مردم باید آگاهانه بدانند که این مسئولیت را به دست چه کسی می دهند و اگر در این زمینه کوتاهی کنند یقینا ذمه شرعی بر گردن آن‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدوس خطاب به نمایندگان اظهار کرد: مسئولان باید با پیروی از خط امام راحل و مقام معظم رهبری، دین مداری، شجاعت و مدیریت از حق ملت دفاع و دست بیگانه را از هر گونه تجاوز قطع کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با تاکید بر ضرورت انتخاب اصلح، گفت: برای انتخاب صحیح یک نماینده، مردم باید با افراد متدین و عالم مشورت و از رای دادن به افردی که با رهبری زاویه دارند، خودداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدوس تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک جنگ عظیم با دشمنان اسلام و ایران به شمار می رود، بنابراین حضور مردم پای صندق های رای، یقینا تهدیدات دشمن را خنثی و باعث شکست آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha