یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم بویژه طلاب و فضلای معزز جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن این بیانیه بدین شرح است:

«إنّ اللّه یأمُرُکُم أن تؤدُّوا الأمانات إلی أهلها»/ سوره نساء آیه 58

خداوند به شما دستور می دهد که امانات را به اهل آن بدهید

درود خدا به روان پاك شهيدان انقلاب اسلامي ايران و شهیدان مدافع حرم که از جان و مال خود برای ایستادن پای آرمان های ایمانی و اسلامی خود گذشتند و مردم مومن و ولايت مدار ایران اسلامی که همواره و در مقاطع مختلف تجديد بيعت خویش با آرمان‌هاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و ولي امر مسلمين حضرت آيت الله العظمی خامنه‌اي (مدظله العالي) را اعلام نموده اند.

همانگونه که حضور پرشکوه مردم مسلمان ایران در راهپيمايي یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زريني از همدلي و همزباني مردم در حفظ ارزش‌هاي انقلاب شکوهمند اسلامي به نمايش گذاشت، بی شک حضور در انتخابات را هم وظیفه‌ای دینی، ملی و انقلابی می دانند.

انتخابات در ایران اسلامی تجلي حضور مردمي است كه سي و هفت سال پيش نداي امام خميني (ره) را لبيك گفتند تا با پشتيباني خود از همان روزهاي آغازين و رای به جمهوری اسلامی، ارزشهاي والاي الهي را كه با حاكميت طاغوت و طاغوتيان رنگ باخته بود، جاني دوباره بخشندو همگان مي دانند كه در نتيجه تدبير و انديشه بلند جانشین خلف ایشان، حضرت آيت الله العظمی خامنه‌اي (مدظله العالي) امروزه ايران اسلامي در اوج قله هاي افتخار بوده و توطئه هاي دشمنان را يكي پس از ديگري به ياس مبدل كرده است.

در این مقطع حساس، آنچه اهمیت دارد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است و این انتخاب براساس این رهنمود امام راحل (ره) است که فرمودند: "سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی بدهید که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند".

دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم بویژه طلاب و فضلای معزز جهت حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه، امیدوار است ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم نجف آباد فرمودند، مراقب نفوذ باشند و مجلسی را برگزینند که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌هایی که دستشان از ایران کوتاه شده و می‌خواهند برگردند بایستد و مجلسی باشد که دولت را موظف به اقتصاد درون‌زا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha