شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ آیت الله ایمانی با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: چشم جهانیان به حضور حداکثری و مقتدرانه مردم ایران در پای صندوق های رأی دوخته شده است.

آیت الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفندماه، اظهار داشت: حضور حداکثری و مقتدرانه مردم و انتخاب بهترین فرد ممکن، دو موضوع مهمی هستند که باید در انتخابات مدنظر رأی دهندگان قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خصوص معیارهایی کاندیدای اصلح، بیان کردند: دین مداری، اعتقاد کامل به نظام جمهوری اسلامی و  ولایت مطلقه فقیه، استکبار ستیزی، حرکت در مسیر رهبری و دشمن شناسی از مهمترین ویژگی های کاندیدای اصلح است.

وی توجه و اعتقاد به قانون اساسی را نکته مهمی دانست و گفت: فرد رأی دهنده باید عملکرد نامزد مورد نظر را بررسی کند، چرا که عملکرد افراد در گذشته نشانگر اعتقادشان است.

عضو خبرگان رهبری، در ادامه پاک دستی به لحاظ مالی، داشتن بینش سیاسی لازم و درک مسایل به بهترین نحو  را از دیگر عوامل کاندیدای اصلح دانست و افزود: مردم باید به کاندیدایی رأی دهند که از التزام عملی به نظام و رهبری، در حد اعلی برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه نگاه تمامی جهانیان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران به انتخابات هفتم اسفند و عملکرد مردم دوخته شده، اظهار داشت: قدرت ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های استکبار، از دیگر ویژگی های نامزد اصلح است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha