شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه خراسان

حوزه/ شرکت در انتخابات به معناي حضور سياسي صرف نیست، بلکه بر اساس فرمايشات صريح مقام معظم رهبري و مراجع معظم تقليد، عبادت و انجام تكليف شرعي خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای، با اشاره به این که امروز حضور در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، به معناي حضور سياسي صرف نیست، آورده است: بر اساس فرمايشات صريح مراجع معظم تقليد و مقام معظم رهبري، حضور در عرصه عبادي و انجام تكليف شرعي خواهد بود كه از رهگذر انجام اين فريضه، بر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام مقدس ايران اسلامي نيز صحه خواهد گذاشت.

این بیانیه با اشاره به سابقه درخشان و اقتدار بر خاسته از شور و شعور ملت فهيم و هوشمند ايران در طول سي و هشت سال گذشته و رسیدن به يكي ديگر از موقف هاي مهم، حساس و سرنوشت ساز،  در تاريخ انقلاب، این امر را گذرگاهي دانسته که نتيجه اش را حضور يكپارچه، وحدت بخش، حماسي و هوشمندانه يكايك مردم بصير ايران رقم خواهند زد.

شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان در این بیانیه می افزاید: بي‌شك و براساس وعده تخلف ناپذير الهي، زمين ميراث بندگان صالح خداوند خواهد بود و حضور هريك از ما در اين عرصه سرنوشت ساز از جايگاه عمل به وظيفه و كسب توفيق در ابتلای الهي خواهد بود.

این بیانیه با اشاره به اینکه مردم هوشمند و موقعيت شناس ايران در برهه‌اي كه جهان با الگو قرار دادن انقلاب اسلامي ايران در جريان بيداري اسلامي به سوي تشكيل نظام‌هاي مردم سالارانه ديني پيش مي‌روند، تصریح کرده است: با شركت حداكثري خود در انتخابات به دنيا ثابت خواهند كرد كه تا پاي جان در راه حفظ دستاوردهاي نظام و آرمان‌هاي رفيع معمار كبير انقلاب و شهداي عزيز ايستاده است و با صلابت و مقتدرانه، پرچم لبيك به نداي ولي امر مسلمين، حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي را بالاتر از هميشه به اهتزاز خواهد داشت.

شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان با تاکید بر اینکه هيچ تحريم و تهديدي، این مردم را از رسيدن به آرمان‌هاي سرنوشت‌ساز باز نخواهد داشت، از عموم آنان به ويژه عالمان، استادان و طلاب حوزه هاي علميه دعوت کرده تا هفتم اسفند در آغازين ساعات راي گيري با حضور حماسي و دشمن شكن خود بار ديگر دشمنان و همه آنها كه قصد نفوذ در اين نظام مقدس را دارند، مايوس كنند.

در پایان این بیانیه خاطر نشان شده است که مردم با انتخاب افراد اصلح و در خط نظام و رهبري و بر مدار اصول و ارزش هاي اسلامي زمينه رشد و تكاپوي جامعه اسلامي را فراهم آورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha