یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری - سرپل ذهاب

حوزه/ حجت الاسلام صفدری گفت: بررسی ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا (س) و تطبیق آن با مسائل روز جامعه، الگویی بی نظیر در اختیار مسلمانان و به خصوص بانوان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب، با اشاره به ویژگی های برجسته شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا (س) عنوان داشت: از منظر آن حضرت، بهترین چیز برای یک زن این است که نه نامحرمی را ببیند و نه خود در معرض نگاه نامحرم قرار دهد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان تأکید کرد: بررسی ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا (س) و تطبیق آن با مسائل روز جامعه، الگویی بی نظیر در اختیار مسلمانان و به خصوص بانوان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بانوان نیز دوشادوش مردان در دفاع از حریم ولایت و شعائر دینی و اسلامی نقش آفرینی می کنند و این امر با تأسی از حضرت فاطمه الزهرا (س) از حقوق مسلم بانوان است، مشروط بر این که در این فعالیت ها شئون و قداست مقام زن حفظ شده و عفت بانوان خدشه دار نشود.

حجت الاسلام صفدری در ادامه، با توجه به هم زمانی انتخابات با ایام فاطمیه، حفظ احترام عزای فاطمی توسط مردم را لازم و ضروری دانست و گفت:

رعایت حق الناس از دیگر مواردی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد و کاندیداها در فضای انتخاباتی توجه داشته باشند که حقوق دیگر افراد را پایمال نکنند و به قیمت کسب آرای بیشتر، آخرت خود را به حراج نگذارند.

حجت الاسلام کریمی از اساتید مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) نیز در این مراسم ابراز داشت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر مسئولیت پذیری و علاقه مردم به انقلاب و کشور است.

وی تصریح کرد: رقابت سالم و به دور از فتنه گری زمینه ساز شکل گیری جامعه متعالی بوده و اساس کار همه کاندیداها باید رسیدگی به مشکلات مردم و پیشرفت روزافزون کشور در زمینه های گوناگون علمی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر زمینه ها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha