جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 389078
۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب از آغاز دوره اختبار و تثبیت این حوزه با حضور متقاضیان ورود به حوزه خبرداد.

حجت الاسلام  مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از آغاز دوره اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و عنوان داشت: غربالگری داوطلبین ورود به حوزه از طریق شرکت در دوره تهذیبی اختبار و تثبیت برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب یادآور شد: 25 داوطلب ورود به حوزه از طریق شرکت در دوره 20 روزه اختبار و تثبیت ، موفق به تحصیل در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب می شوند.

این مسئول بیان داشت: داوطلبین ورود به حوزه با فراگیری برخی دروس توسط اساتید و مسئولان حوزوی مورد سنجش علمی و اخلاقی قرار می گیرند.

این استاد حوزه علمیه با تشریح برنامه های دوره اختبار و تثبیت ابراز داشت: برگزاری جلسات اخلاقی و پژوهشی، دیدار با علمای شهرستان سرپل ذهاب، بازدید از بقعه متبرکه امامزاده احمدبن اسحاق (ع)، بایدها و نبایدهای طلبگی و برنامه های ورزشی در رشته های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز در رأس برنامه های دوره اختبار و تثبیت قرار گرفته است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان یادآور شد: امید است بتوانیم با تربیت طلابی مستعد زمینه های شکوفایی و رشد مروجان دین را فراهم کرده و دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کنیم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha