یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ اهمیت اصل انتخابات در کشور، فقط به‌ واسطه‌ی رأی دادن نیست؛ بلکه انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات خباثت‌آمیز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جامعة الزهرا(س) طی بیانیه ای، از مردم شریف ایران برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری دعوت کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان‌َّ اللَّه‌َ یَأْمُرُکُم‌ْ أَن تُؤَدُّوا الاْ َمَانات‌ِ إِلی أَهْلِهَا (نسا،۵۸)

انتخابات وقتی همگانی شد و وقتی همه شرکت کردند، کشور عزّت پیدا می کند، نظام جمهوری اسلامی عزّت پیدا می کند، کشور بیمه می شود، نظام جمهوری اسلامی بیمه میشود. انتخابات، بیعت تازه‌ای با آن هدفهای عالی است؛ این معنای انتخابات است. لذا برای همه‌ی مردم فریضه میشود که در این حادثه‌ی بزرگ شرکت کنند. (۱۹/۱۱/۹۴)

اینک به فضل الهی در سایه‌سار ولایت مطلقه فقیه، انتخابات امسال در هفتم اسفندماه با حضور مردم فهیم ایران اسلامی در قالب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد.

ملت متعهد و مسلمان ایران، نظام قدرتمند اسلامی که با پرچمداری امام راحل عظیم‌الشان اعلی الله مقامه و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و تلاش و کوشش های فراوان دلسوزان هوشمند به وجود آمده و در طی این ۳۷ سال با سرافرازی و سربلندی به حیات عزتمند خود ادامه دادهرا هیچ گاه تنها نگذاشته و همواره درصحنه های انتخاباتی حاضر شده و از این راه کار مهمبرای تثبیت دست آوردهای انقلاب اسلامی بهره گرفته است.

دستاوردهایی که در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند مقام معظم رهبری دامت برکاته و حضور دائمی و فداکاری هوشمندانه ملت غیور ایران اسلامی بوده است.

امسال نیز همه مردم متحد ایران اسلام به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند: انتخابات برای تحصیل سرنوشت شما ملت است، در پای صندوق‌های رای حضور پرخروش خواهند داشت و دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس خواهند کرد.

بزرگترین مرکز علمی-حوزه ای خواهران کشور هم قدم و هم قسم با مردم شریف کشور در این انتخابات سرنوشت ساز با موضوع انتخاب اصلح و با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند:

ملت ایران مجلسی می‌خواهد که «متدین»، «متعهد»، «شجاع»، «فریب نخور»، «مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار»، «مدافع عزت و استقلال ملی»، «علاقه‌مند واقعی به پیشرفت کشور»، «معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان»، «معتقد به اقتصاد درون‌زا»، «آشنا با درد مردم» و «مصمم به حل مشکلات مردم» باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند همه‌ی کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه‌مندند باید در انتخابات روز جمعه شرکت کنند و دنیا در روز هفتم اسفند خواهد دید که مردم ایران، چگونه مشتاقانه در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد”، به فضل پروردگار حضور پر شور خواهند داشت ،چرا که اهمیت اصل انتخابات در کشور، فقط به‌ واسطه‌ی رأی دادن نیست؛ بلکه انتخابات به معنای سینه سپر کردن و عرض اندام ملت ایران در مقابل دشمن، بعد از انواع فشارها و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات خباثت‌آمیز است.

مدیریت، اساتید، طلاب و کارکنان، بزرگترین مرکز علمی حوزوی خواهران کشور جامعه الزهرا(س)، از اقشار مختلف جامعه دعوت به عمل می نماید تا با حضور حماسی خود به این تکلیف الهی عمل کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha