سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
زهره عزیزی  مدیر اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س)

حوزه/ دومین نشست مبلغان خوابگاهی و طلاب خارجی جامعة الزهرا(س) با عنوان « آشنا » با حضور و سخنرانی مدیر اداره کل تبلیغ و ارتباطات این مرکز آموزشی در خوابگاه حضرت خدیجه کبری(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دومین نشست از سلسله نشست های مبلغان خوابگاهی با عنوان "آشنا" با موضوع  « ظرفیت شناسی مبلغان و طلاب خارجی »  در خوابگاه حضرت خدیجه(س) جامعة الزهرا(س) برگزارشد.

مدیر اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) هدف از این برگزاری این نشست را توجه به ظرفیت هایی که در دیگر کشورها برای مبلغان وجود دارد، عنوان کرد و افزود: طلاب بخش بین الملل پس از توانمند شدن در امر تبلیغ دین و بازگشت به کشورهایشان، مسلما با مسائلی مواجه خواهند شد.

زهره عزیزی  افزود: اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) در نظر دارد در این نشست ها ضمن آشنا شدن با این موارد، مبلغان را در انجام امر خطیر تبلیغ یاری رساند و آنها را هرچه توانمندتر سازد.

وی، آشنایی بیشتر با مسائل مبلغان بین الملل را منجر به ارائه خدمات بهتر به آنان دانست و افزود: در این نشست ها، با تبادل افکار و اطلاعات می توان به هدف نزدیکتر شد و زمینه موافقیت بیشتر طلاب را در حد توان فراهم ساخت.

خانم عزیزی خاطر نشان کرد: نخستین نشست آشنا که در دهم بهمن برگزار شد، با استقبال خوب مبلغان مواجه شد و طلاب بخش بین الملل نیز درخواست برگزاری نشستی ویژه خود دادند.

وی با اشاره به اینکه هر مبلغ برای کشور خود یک سفیر است، بیان کرد:  هر کدام از شما یک فرد نیستید بلکه یک کشور هستند که باید برای رفع مشکلات خود با اداره تبلیغ و ارتباطات به طور مستمر ارتباط داشته باشید.

مدیر اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) ادامه داد: هر طلبه بهترین اطلس و شناسنامه برای هر کشور است که می تواند مشکلات جامعه و کشورش را به خوبی به تصویر بکشد.

وی اضافه کرد: از همین امروز باید برای لحظه لحظه های عمرتان برنامه ریزی کنید و از تک تک ثانیه های عمرتان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید چرا که جامعه الزهرا( سلام الله علیها) بسترهای لازم را برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای تبلیغی فراهم آورده است.

در این نشست یکی از مبلغان موفق در کشور پاکستان گزارشی از سفرهای تبلیغی خود را بیان کرد و در ادامه "سمانه انیسی" کارشناس اعزام مبلغ بین الملل گزارشی از عملکرد امور مبلغین ارائه داد.

انتهای پیام  313/17  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha