پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری از برگزاری مصاحبه شفاهی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این مصاحبه ها از روز شنبه هفته آینده آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری مصاحبه شفاهی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این مصاحبه ها از روز شنبه هفته آینده آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این مصاحبه ها توسط مشاوران اعزامی از قم و برخی اساتید حوزه علمیه استان از داوطلبان انجام می شود و پس از اتمام، در هسته گزینش حوزه علمیه استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام ارزیابی ها و مشخص شدن نتایج افراد قبول شده در مصاحبه شفاهی به دوره میثاق طلبگی که در تابستان امسال در اردوگاه الغدیر خان زنیان استان فارس برگزار می شود اعزام می شوند.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: داوطلبان پس از حضور در دوره میثاق طلبگی ارزیابی می شوند و افراد پذیرفته شده در دوره اختبار و تثبیت که در مدارس استان برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی در این دوره به عنوان طلبه وارد مدارس علمیه استان می شوند.

وی، تعداد طلاب حال حاضر استان بوشهر را ۶۵۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۲۰ استاد تمام وقت و پاره و وقت به همراه استادیار عهده دار تدریس این طلاب در مدارس هشت گانه استان هستند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه اعلام کرد و گفت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه سفیران هدایت است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha