جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه دهه کرامت

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: جشن های دهه کرامت در مراکز فرهنگی، کانون های مساجد شهر سنندج و نیز شهرستان های استان کردستان با محوریت مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه استانی ستاد گرامیداشت جشن های دهه کرامت، پیش از ظهر امروز با حضور جلال قلعه شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان کردستان، برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار داشت: باید امسال بتوانم برنامه ها و جشن های دهه کرامت را پربارتر از سال های گذشته در این استان برگزار کنیم.

قلعه شاخانی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه کرامت امسال باید نسبت به دوره های گذشته از خلاقیت خاصی برخوردار باشند، اظهار داشت: ویژه برنامه های دهه کرامت از بیست و چهارم تیرماه جاری به مدت 10 روز همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در سراسر کشور به ویژه این استان برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم این استان همیشه به ویژه در اعیاد مذهبی ارادات خود را به اهل بیت علیهم السلام نشان داده اند، عنوان کرد: هر ساله برنامه ها و جشن های دهه کرامت در کردستان از سوی مردم این استان با استقبال چشمگیری روبرو شده است.

وی بیان داشت: برای دهه کرامت در این استان، برنامه های فرهنگی، دینی، ورزشی و... زیادی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: مهمترین برنامه ما در دهه کرامت برگزاری جشنواره مولودی خوانی «هه تاو» خواهد بود که زیرساختهای این برنامه فرهنگی در حال آماده شدن است.

قلعه شاخانی با تاکید بر اینکه جشنواره مولودی خوانی هه تاو در این استان به خاطر تقارن با مسابقات جام جهانی فوتبال با چند روز تاخیر برگزار می شود، افزود: این جشنواره فرهنگی به مدت دو روز از 26 تا 28 تیرماه برگزار می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: جشن های دهه کرامت در مراکز فرهنگی، کانون های مساجد شهر سنندج و نیز شهرستانهای استان کردستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha