جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لطفی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر لزوم پاسخ به سوالات جوانان پیرامون انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، نصرت الله لطفی امروز در نشست ستاد نماز جمعه با عنوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با موضوع نماز جمعه که در جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، با اشاره به طرح های چهلمین سال انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه در سطح کشور برنامه های وسیعی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های مرتبط به چهلمین سال انقلاب اسلامی بیان کرد: باید درصد حضور مردم و جوانان را در نماز جمعه افزایش دهیم زیرا این حضور قطعا در افزایش بصیرت اجتماعی نقش افرین است؛جوانان در صدر سیبل های دشمنان هستند و به همین دلیل نباید اجازه حمله به آنها را بدهیم.

وی افزود: امروز با جامعه ای مواجه هستیم که اکثر قشر جوان آن دوران ستم شاهی را درک نکرده و ۵۱ درصد آن نیز اصلا جنگ را هم درک نکرده اند؛ به همین دلیل نمی توانند تصویر دقیق وهمه جانبه ای از انقلاب و تاریخ آن داشته باشند.

لطفی اظهارکرد: امروز باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به سوالات و شبهات آنها به خوبی پاسخ دهیم؛ برای نسلی که اصلا انقلاب را ندیده است و نقشی در آن نداشته است باید آثار ودلایل بروز انقلاب و جنش مردم ایران اسلامی و رهبری امام مقام معظم رهبری و سختی ها و دوران های حساس آن را برای مردم و جوانان توضیح داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: ترامپ و جان بولتن بیان کردهاند که اجازه جشن انقلاب اسلامی در چهلمین سال را به ایران نخواهند داد و در این سالگرد به ایران آمده و جشن سقوط نظام را در تهران برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha