جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه طرح اعزام اساتید تفسیر قرآن حوزه در ماه مبارک رمضان

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از مسئولان و دولتمردان خواست که به اعتراضات به حق مردم در زمینه مسایل اقتصادی و معیشتی مردم توجه کرده و برای حل مشکل اقدامی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مرتضی نجفی قدسی، پنج‌شنبه شب طی سخنانی در مراسم اختتامیه طرح اعزام اساتید حوزوی مفسر قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، با اشاره به طرح ها و توطئه های شوم دشمن برای افزایش نارضایتی در بین مردم ابراز داشت: متاسفانه به جهت برخی سوء مدیریت ها در مساله اقتصاد ، وضعیت مناسبی را در کشور شاهد نیستیم و مردم نیز اعتراضات به حقی دارند که باید به آن ها رسیدگی کرد.

وی افزود: طبعاً در چنین شرایطی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام به دنبال آن هستند که از اعتراضات مردمی سوء استفاده کرده و با موج سواری و فتنه انگیزی، اهداف شوم خود علیه انقلاب را تحقق ببخشند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه هفتم تیر سال 60 به خصوص آیت الله شهید دکتر بهشتی گفت: منافقین مزدور بیش از 17 هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان که در بین آن ها شخصیت های بسیار مطرحی چون بهشتی ها، قدوسی ها، مدنی ها و رجایی ها بودند، را به شهادت رساندند و عجیب این که امروز برخی عناصر کثیف آن ها برای مردم ما و مشکلات کشور به زعم خود دلسوزی کرده و نسخه می پیچند.

وی بیان داشت: از سویی عده ای ناآگاه و یا مغرض و مزدور نیز به دنبال بزک کردن چهره شوم پهلوی هستند و می خواهند به این واسطه و به بهانه برخی مشکلات اقتصادی، اذهان نسل جوان را منحرف سازند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب و کشور بدبین کنند که باید جلوی این جریانات با هوشیاری انقلابی ایستاد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha