چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: عنصر دین و اعتقاد درونی ملت ایران بزرگ‌ترین مانع نفوذ دشمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی، پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار داشت: گزینه نظامی دشمن امروز فقط در حد شعار و برای ترساندن بعضی از انسان‌های ترسو است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمن عنصر دین و اعتقاد درونی ملت ایران را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه نفوذ خود می‌داند و از همه ابزارهای تبلیغاتی برای کم‌رنگ کردن اعتقاد ملت ایران استفاده می‌کند.

وی افزود: رزمندگان در دوران جنگ همواره گوش‌به‌فرمان رهبر کبیر انقلاب (ره) بودند و برای اینکه بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان و رزمندگان اسلام باشیم، باید از فرمان‌های ولی امر مسلمین اطاعت کنیم.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: نظام سلطه جهانی می‌خواهد مردم ایران نسبت به آرمان‌های اصیل اسلامی و انقلابی دلسرد شوند و از این طریق آن‌ها به مقاصد شوم خود دست یابند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی آن‌قدر مقتدر و قوی است که دشمن نمی‌تواند خیال خامی را علیه این کشور به انجام برساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدای 3500 شهید استان قزوین در آبان ماه سال جاری بیان کرد: شهدا با نثار جان خود ارزش‌های اسلامی را زنده نگه داشتند و امروز  با هجمه‌های زیاد دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی مواجه هستیم و بازخوانی یاد و خاطره شهدا گامی مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و شناساندن شهدای روحانی به نسل جوان بیان کرد: بارها در سمینارها و همایش‌ها در رابطه با حضور شهدای روحانیت در دوران دفاع مقدس مجالس فراوانی برگزارشده ولی متأسفانه هنوز در کشور و در همین استان ما این عزیزان برای مردم و نسل جوان ناشناخته مانده‌اند که امروز وظیفه برگزارکنندگان و مسئولین حوزه علمیه قزوین در این عرصه بسیار خطیر است.

حجت‌الاسلام معبودی بیان کرد: امروز باید وصیت‌نامه‌های نورانی شهدا را در کلیه جلسات مختلف و همایش‌ها توسط پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس به‌خوبی تبیین شود.

بر پایه این گزارش حجت‌الاسلام مصطفایی در این نشست گزارشی از جمع‌آوری و چاپ کتاب شهدای روحانی استان قزوین برای کنگره شهدا ارائه داد.

استان قزوین 110 شهید روحانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha