پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زینبیه

حوزه/ کانون فرهنگی و هنری زینبیه استان البرز در طول سال اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی دینی تبلیغی در راستای بصیرت افزایی بانوان استان البرز می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، کانون فرهنگی و هنری زینبیه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌کند؛ برپایی کلاس‌های امام زمان‌شناسی و مهدویت ویژه بزرگسالان و کودکان و روشنگری در خصوص فرقه‌های نوظهور و  همچنین اعزام سخنران برای مدارس ازجمله برنامه‌های این کانون است.

برپایی مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مکان زینبیه از دیگر اقدامات و برنامه‌های فرهنگی این کانون در استان البرز است.

کانون فرهنگی هنری زینبیه در منطقه رجایی شهر کرج واقع‌شده و دارای شعبه‌های مختلفی در سطح استان تهران و حومه کرج است، شعبه‌های این کانون در منطقه شهرک اندیشه، شهرک واوان شهرک قائمیه، نسیم شهر، شعبه دهشاد استان البرز شهرک مترو، مهرشهر، شعبه عظیمیه فعال هستند و برنامه‌های مختلفی را در ایام سال برای جامعه هدف خود برگزار می‌کنند.

این کانون در بخش آموزش رشته‌هایی همچون حدیث‌شناسی، نهج‌البلاغه، خودسازی و مدیریت اسلامی فروع دین، مهدویت، احکام، تفسیر قرآن، مفاهیم قرآن، صوت، لحن، روخوانی و تجوید را آموزش می‌دهند.

 

اجرای طرح تلاوت نور زیر نظر آستان قدس رضوی

طرح ختم قرآن روزانه با عنوان طرح تلاوت نور زیر نظر آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های قرآنی کانون زینبیه است؛ در این طرح سالانه 365 ختم قرآن برای سلامتی آقا امام زمان (عج) انجام می‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های کانون فرهنگی هنری زینبیه برگزاری سیر مطالعاتی دشمن‌شناسی است که در راستای بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی اجرا می‌شود.

اجرای طرح سیر مطالعاتی کتب دشمن‌شناسی

همچنین برنامه طرح سیر مطالعاتی کتب دشمن‌شناسی و برپایی مهدکودک با رویکرد فلسفی ویژه کودکان با رویکرد آشنایی کودکان با مفاهیم اسلامی، آموزش کارشناسان تصحیح قرآن از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های کانون فرهنگی هنری زینبیه استان البرز است.

 

همچنین در طول سال در مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی و ماه مبارک رمضان، بزرگداشت ایام عاشورا و تاسوعای حسینی و راهپیمایی عاشورای فاطمی برنامه‌های فرهنگی و جلسات محفل انس با قرآن و مراسم احیای شب‌های قدر و مراسم سخنرانی در سطح این کانون برگزار می‌شود؛ ازجمله برنامه‌های مناسبتی این کانون برگزاری همایش ایمنی در برابر زلزله و اثرات روان‌شناختی آن هست.

شرکت بانوان زینبیه در مراسم اربعین حسینی

برپایی برنامه‌های اردویی زیارتی و سیاحتی، شرکت در پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری زینبیه استان البرز به مدیریت سرکار خانم طیبی است.

اهدای جهیزیه به جوانان نیازمند و توزیع نان به‌طور هفتگی

در بخش خدمات اجتماعی نیز این کانون برنامه‌هایی همچون اهدای جهیزیه به جوانان نیازمند و توزیع 240 عدد نان به‌طور هفتگی را بین نیازمندان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha